Kalbimde öldüremediği adamı dilinde öldürdü Efilya, oysa soranlara öldü derken bile ölüyordu defalarca kez, oysa bir insan kaç kez ölür sorarım size? Ben üçten sonrasını sayamadım aldığınız her nefesin size de ağır geldiği günler oldu mu hiç? Benim oldu.
Buram buram yalnızlık kokan bu şehirde yaşadığınız oldu mu? Kalbinizde tek bir adam ile..
Ben onunla her gece uyuyor her sabaha beraber uyanıyorum bir gece Albertinin yokluğunun verdiği soğukluk ile sımsıkı sarılmıştım battaniyeme sonra bir gece yarısı uyandım gün daha aymamış etraf karanlık, yastığım da senin kokun inan bana yastığımın bir ucu sıcaktı ve kokun vardı ama sen yoktun zaten bir tek kokun kalmıştı senden geriye...
Dayanamıyor Efilya oturuyor koltuğun köşesine bacaklarını çekiyor kendine ve ağlıyor sesi çıkmıyor çünkü duyarsa Albertin üzülürdü içine akıttı ne var ne yoksa sonra kalkıp elini yüzünü yıkadı geçmedi alıştı sadece sanmayın Albertinin yokluğuna alıştı orası biraz zor...
Alıştığı şey acı olmuştu Efilyanın, kalbimde ki acı hemde nasıl acı? Oysa tarifi yok deseler bile ben tarif ediyorum kendi içimde.
Albertin beni bırakıp gitmişti sorularıma yanıt bulamıyordum neden gittiği değil de seven insanın neden gittiğini sorguluyordum içimde. Sevmemiş miydin Albertin? Bu yüzden mi gittin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albertin Kayıp #wattys2019
RomanceAlbertini istediğiniz cinsin yerine koyabilme imkanını verir bu hikaye size sahi Albertin nerede? Benim kalbimde peki ya sizin?