Albertin Kayıp -7-

685 54 20
                                    

Gittiyse gelmez dediler bekledim gittiyse elbet başka biri için gitmiştir dediler kulak asmadım çünkü ben sana inanmayı seçtim Albertin, içimde ki özlem günden güne artmasına mı yanayım beni bu koskoca kalabalık şehirde bırakıp gittiğine mi? Elbet bir açıklaman vardır insan sebepsizce gider mi? Umudum günden güne tükeniyor, aslına bakarsan sana ayrı sesine ayrı hasret kaldım oysa ilk telefonda konuştuğumuz zamana yolculuk yapıyorum şimdi 12 Mart 2015 sesine hasret kaldım mevsimler ayrı soğuk yokluğun ayrı yine de bir bekleyiş içindeyim Albertin, telefonu günde iki kere sarja koyuyorum titreşimden çıkarıyorum hani ararsında duyamam diye sesine hasretim hissetmiyor musun? Bu kız bensiz ne yapıyor diye düşünmüyor musun? Ulaşamıyorum sana . Bulunduğun yerde mutlusun belki de kim bilir? Ama gel Albertin kiminleysen gel kabulümsün çünkü sevmek bunu gerektirir bir kadın veya erkek kaybetmemek için görmezden, sevdiği için duymamazlıktan gelir ben kulaklarımı kapadım herkese sadece seni duymak istiyorum artık kahve içmiyorum biliyor musun? Çünkü seninle en son içmiştik bir türk kahvesi sahi hani kırk yıl hatrı vardı o hatır için gelmelisin.

Yine bir hatıra canlanıyor gözümde Bursa Terminalinde sana koşarak sımsıkı sarılışım herkesin bize imrenerek bakışı özledim Albertin anlamıyor musun? Ruhunu özledim yanındayken huzur bulmayı...

Az az ölüyoruz her gün
Yağmurdan, havadan bahseder gibi demiş Cahit Zarifoğlu her gün azar azar ölüyorum yokluğunda bir yerlerdesin biliyorum ama nerdesin?

Yine gece oldu ve korkuyorum karanlıktan biliyorsun sımsıkı sarılmıştın oysa ki şimdi soğuk bir yastığa sarılmanın burukluğunu yaşıyorum, yanımda adını beraber koyduğumuz peluş oyuncak sahi ben senin tatlı belandım öyle derdin o yüzden adını Tatlı Bela koymuştuk anılar denizinde bırakıp gittin beni her yer buram buram senken..

Galatanın Kız Kulesine aşkı gibiydi benim aşkım imkansız ama efsanelere konu olacak biçimde özledim Albertin sahi bir telefon edecek kadar da mı değerim yoktu gözünde?

Albertin Kayıp  #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin