Saatler 21:15'i gösterdiğinde ruhunu kokladım Albertin daha önce yapmadığım bir şeydi tam tamına bir dakika, çıkmazlarım çoğalıyor sana sarıldıkça ve ayrıldıkça dediğim gibi aynı zamanda acı veren şey farklı bir zamanda mutluluk veriyor bunun tam olarak adı nedir? Albertin.
Bende cevapsız sorular, kalbimde ise büyük boşluklar bırakıp gittin sonbahar ayının çetin geçen bir ayındayım günlerden pazartesi gidişinin üzerinden tam bir saat geçti tekrar gelecek misin? Albertin çünkü ben seni yine özledim yanımdayken bile özlüyordum içten içe, sahi duyguların bana karşı dostçaydı ama bu gitmene sebep değildi ufak dedikodular geliyor kulağıma başka biri için gittiğini ama ben inanmıyorum başka biri olsaydı gelmezdin Albertin sarılmazdın bana ruhunu koklamazdım ama geldin benim için geldin ve yine geleceksin huzur bulacak bu şehrim...
Huzur, oksijene muhtaç bir birey gibi bende sana muhtaçtım muhtaç kalacaktım gözlerin gözlerime ilk değdiği vakit bu muhtaçtlık başlamıştı ömrüm boyunca seni bir daha göremeyecek olmanın korkusu ile sana sarılışım yeter miydi acılarımı hafifletmeye...
Gelmeyecektin, gitmiştin o bir dakika bir sene gibiydi o kadar uzun, o kadar derin sahi kim sevebilirdi bir adamı yokluğunun pençesinde bu kadar delicesine, kim bile bile kendini atabilirdi bu sönmek bilmeyen aşk ateşine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albertin Kayıp #wattys2019
RomanceAlbertini istediğiniz cinsin yerine koyabilme imkanını verir bu hikaye size sahi Albertin nerede? Benim kalbimde peki ya sizin?