Albertin Kayıp -1-

3.7K 127 13
                                    

Çıkmazdayım hatta zifiri karanlıktayım ışığımı kaybettim Albertin, kendimi zor tutuyorum o kadar zor tutuyorum ki "imdat" diye bağırmamak için, seni sevdiğimi kendimden bile sakladım bir süre sonra daha fazla tutamadım içimde zaten safta değildin anlıyordun hatta itiraf etmemi bekliyordun edince ne değişecekti? Ettim ne değişti? Hiç bir şey...

Çıkmazdayım Albertin, aynı zamanda mutlu eden şey farklı bir zamanda nasıl mutsuz ediyor anlamış değilim ve mutsuzluk senden geliyor acı veriyor ama vazgeçemiyorum, bazen çıldırıyor olmadık şeyler yaparken buluyorum kendimi, hem kendime hem sana acı çektiriyorum ve bu daha fazla acıtıyor canımı senin canını yaktığım için , seven sevdiğine sevgiden başka ne verebilir ki Albertin ama ben sevgi alamadım, karşılığında kazandığım tek şey dostluğun olmuştu ama bilemedim bitirebileceğini, gideceğini çok acı çekiyorum Albertin...

Gel desem gelmezsin boş lafları sevmezsin ama yine de gelir misin Albertin çok özledim.

Çıkmaz bir sokağa girip çıkış aramak gibi bir şeydi bu bende ki sevda tabi duyanlar kara sevda diyorlar orası ayrı, çıkmaz bir sokağa girdim ben buna Aşk diyerek ve onu gördüğüm de deli gibi çarpan bu kalbimde hissettiğime de Sevda dedim benim sevdam Kara Sevdaya kök söktürecek bir durumdaydı balıklamasına atlar gibi girmiştim onun hayatına o da beni kabul etmişti bir dost, bir kardeş, bir sadıç olarak ama insan bir kere arkadaş gözüyle bakamadıysa o saatten sonra dili de kalbi de arkadaş diyemez ona, gözümün onu gördüğü ilk günden beri kalbimin sesini dinleye durmuş ve onun hayatına dahil olmaya başlamıştım sevdanın en zoruda buydu sen severken arkadaş olmanız..

Oysa aylarca içinde tutmuştum bu sevdamı günden güne yanan kor ateşi kaybetmemek uğruna ve kendimde dahil herkesi yakacaktı bu kor ateş biliyordum.

Hayatta bazen istediklerimizin dışında gelişmeler olur ve bu olaylara ayak uydurmakta zorlanırız mesela Aşk, aşk bir insanın başına gelebilecek en inanılmaz olaydır ve istediğimiz dışında gerçekleşir bir reaksiyon gibi, alışılma süreci uzun ve özlem doludur ya her şey istediğimiz gibi gitmezse eğer ya sevdiğimiz kadar sevilmez isek ne olacak? Hayal kırıklığı ile dolu günler yakında kapımızı çalacak demektir.

Albertin Kayıp  #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin