Belki bir gün aynı şehirin küçük mahallelerinden birinde karşılaşırız belki kalabalık bir cadde de "aah çok pardon" dediğim de gördüğüm yüz olursun belki bir cafede sırt sırta oturuyor oluruz farkında olmadan, belki bir amfi çıkışı çarpışıp kitaplarımızı düşürür toplarken bulurum seni belki de aynı apartmanda karşı komşu oluruz kim bilir ama ben senin kalbime komşu olmak istiyorum Albertin, senin bende bir ömür boyu kalacağın gibi belki aynı sinamaya aynı seansa kalan son bileti almak için kavga ederken bulacağız birbirimizi belkide aynı anda kızımızı severken...
Belki gökyüzünde ki yıldızlardan biri oluruz varlıkları bilinip kendini belli etmeyenlerden bu dünyada kavuşamayacağız belkide Albertin, ama mutlaka bir gün karşılaşacağız inanıyorum aynı üniversitenin aynı bölümünden mezun olmuştuk biz, hatırlıyor musu? Son sınavları vermiş sonuçlarını bekliyorduk ikimizde açıklanan sonuçlara göre mezunduk eve dönüşte su almıştın bende demiştim "zaten geldik masraf yapma" bilemezdim beni baştan aşağı ıslatacağını bende boş durmadım tabi aah Albertin bu kadar anıyla beni bırakıp nereye gidiyorsun? Sahi hiç üzülmedin mi? Aklına gelmez miyim? Geldim diyelim hüzünlenmez misin?
Ahh be Albertin kaybolup gittin hiç gelmeyi düşünmez misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albertin Kayıp #wattys2019
RomanceAlbertini istediğiniz cinsin yerine koyabilme imkanını verir bu hikaye size sahi Albertin nerede? Benim kalbimde peki ya sizin?