Efilyadan Albertine Sevgililer Günü Mesajı.
Söze nasıl başlamam gerektiğini her zaman bilirken şimdi takılı kalıyorum boğazımda bir yumru, benim sana nasıl baktığımı bilir yabancılar, benim seni nasıl sevdiğimi bilir eller, benim senden nasıl vazgeçemediğimi vazgeçmeyeceğimi bilirler...
Biz sevgili olamadık malum "Eski sevgili" tabirine de laik olamadım oradan da ayrı yaralıyım en azından mesaj atmak için bahanem olurdu, benim senin yanında nasıl olduğumu bilirler yanındayken elim ayağım birbirine dolaşır iki lafı bir araya getiremezdim inkar edip dururdum da bir kalbime söz geçiremezdim.
Biz sevgili olamadık malum iyi ki de olmadık derim hep, bu kadar sevememekten korkardım seni , yere göğe sığdıramayıpta küçücük kalbime sığdırmayı sorsunlar bana...
Ben seni bir güne sığdıramadım sığmazsın ben seni her gün yeniden yaşarken bu kadar sevgiyle sen hep sevgiyle kal Cancağazım ve bir ömür boyu da benimle kal..
Ne demiş Atilla İlhan " Yanlış hayalin şehrinde kaldım sevdiği ben değilim anlatamam " vazgeçmek için sevilmez ki bir insan ben vazgeçmedim..
Ben seni bir güne sığdıramam ki adam, kalbi ruhu güzel adam ben seni bir ömre sığdıramam ki her gün bir güzel yaşanır seninle çünkü sen her gün yeniden yaşanmaya değer yaşlanmaya değersin bu yüzden seviliyorsun ve hep sevileceksin çünkü sevilmey3 değersin...
Ve biliyorum adam sen ve ben hiç bir zaman biz olamayacağız çünkü ben seni sen bir başkasını seviyorsun bu yüzden bilirim tek taraflı sevmenin acısını ama ben senin acını da yükledim ya bu omuzlarıma umarım bir gün biri kapıdan girdiğinde kendimi bir ipin ucunda sallandırmış olmam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albertin Kayıp #wattys2019
RomanceAlbertini istediğiniz cinsin yerine koyabilme imkanını verir bu hikaye size sahi Albertin nerede? Benim kalbimde peki ya sizin?