Albertin Kayıp -24-

109 36 0
                                    

Bak ne haldeyiz şimdi? Başladı yine günün çoğunu yatakta geçirme zamanlarımız ve iyiyim dedikçe çöküşünü izler oldum ben senin ne kadar acı değil mi? Sen bir başkası için ölürken, benim senin için ölüyor olmam buna da şükür bu da bir sınav, her zaman ki gibi...

Çok yıprandık değil mi sevdiğim çok yıprandık ama yılmayız değil mi? Yaşarız buna da yaşam der miyiz? Beraber yaşıyoruz şu an aynı acıyı bizim ayrımız gayrımız yok bilirsin birlikte güler birlikte ağlarız birlikte çözüm buluruz sorunlarımıza şimdi dersin sen "Ben çözüm olmaktan çok sorun oldum" diye bilirim tanıyorum çünkü seni, hani demiştin ya ikimizinki de imkansız diye, sen de kavuşamayacaksın ben de diye inan ben kavuşmasam da olur sana, sen kavuş sevdiğine buna da katlanırım ben bilirsin, güçlü bir kızımdır nelerin üstesinden gelmedim ki?
Gelemedim...

Galiba tükeniyoruz, son kalam oksijenimizi de tüketiyoruz, ya birimiz diğeri için kendini feda edecek ya da ikimizde öleceğiz, ben senin için toprak üstünde ölmeyi goze almışım toprak altında olmamla arasında ki fark bir tutam nefes onu da sana feda ediyorum. Sen iyiysen iyiyim günlerim günlük güneşlik, sen kötüysen ve bu süreç çıkmaza girdiyse vay halimize bir kara deliğe sürüklenip gidiyoruz o halde...

Yaşarken de nefessiz kalabiliyor insan misal ben, ömrünüzün en güzel çağlarında bir adama tutuluyorsun gökyüzü misal acısı acın, sevinci sevincin oluyor ne fırtınalar atlatıyorsun yıpranıyorsun ve şanslısın ki rüzgarı hep seni seven insan alıyor o kişi yıpranıyor kat ve kat, sonra içinden mırıldanıyor "Seninki de acı mı?" diye herkesin acısı sevgisi kadar diyorum Müslüm Babadan...

Biz çok fırtınalar atlattık seninle sevdiğim, şimdi rüzgarımız çok korunağımız yok deme birilerinin feda etmesi lazım kendini ve o da benim, dersin ya hep "Sevdiğinden yapıyorsun" diye aynen öyle hep sevdiğimden sevdiğim, fırtınalar dinecek ve bir gün güneş açacak ve bazen hafif hafif yağmur yağacak ama yılman için değil buna da şükür demen için, fırtınalarımız dinene kadar yanındayım sevdiğim sonrası Allah Kerim...

Hani demiştin ya "Evlensem bile sen beni seversin" diye azıcık kırılmış çoğunluk mutlu olmuştun ne kadar sevdiğimi anlayabilmişsin sonuçta her metse her fırtınanın ardından bir güneş doğuyor ve bizim içinde bir gün güneş doğacak en azından birimiz için...

Ve sevdiğim şu an ikimizin ruhu da normal insanlar gibi mutlu olamayacak kadar kırık bil istedim...



Tüm Hakları şahsime aittir. İzinsiz alıntı yapılamaz ⤴

Albertin Kayıp  #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin