POV Annabelle
De halve schooldag zit er al weer op. Ik zit aan een lunchtafel met Thomas, Jamie, Beau en Claire. Het volgende uur heb ik wiskunde en daarna natuurkunde. "Shit." Jamie kijkt verbaast om. "Wat is er?" "Ehhh, ik ben mijn boeken vergeten en meneer Johnwell laat je gelijk nablijven als je je spullen niet hebt. Ik ga het nog even halen."
Ik loop gehaast naar mijn locker omdat ik niet ook nog te laat wil komen. Iedereen is ondertussen al naar de les en de gangen zijn leeg. Ik doe snel mijn kluisje open en pak de goede boeken. Op het moment dat ik wil omdraaien om weg te gaan word ik tegengehouden. Ik gil kort.
Ik sta oog in oog met Jace. Er zit misschien vijf centimeter tussen onze neuzen. Ik probeer een stap achteruit te zetten maar de kluisjes zitten in de weg, ik vloek zacht. "Volgens mij moeten we nog iets afmaken, waar je veel van genoot." Het laatste fluistert hij hees in mijn oor.
Hij begint een spoor van kusjes van mijn oor tot mijn lippen. Tot walging van mezelf vind ik het fijn. Zodra hij bij mijn lippen komt zoen ik dan ook terug. Ondanks alle mensen die zeggen dat hij een player is. Ik geniet. Even lijkt het alsof de wereld alleen nog maar om ons tweeën bestaat. Mijn ene hand zit in zijn haar terwijl mijn andere hand rust op zijn buikspieren. Hij heeft zijn beide handen op mijn kont.
De tweede bel verstoort ons moment. Ik lijk weer even uit mijn trans te komen. Ik trek me terug uit onze zoen. "Waarom opeens zo'n haast?" Jace kijkt me een beetje plagend aan. "Ik moet naar de les, ik ben al te laat." Jace moet even lachen. "Je bent bang dat je te laat bent in de les?" Ik knik. "Als je toch al te laat bent, heeft het toch eigenlijk geen zin meer om te komen?" Ik kijk Jace argwanend aan. "Misschien denk jij daar zo over maar ik moet naar mijn les, nu."
Jace kijkt me nadenkend aan. Dan slingert hij mij opeens over zijn schouder. Ik gil, dit had ik niet aan zien komen. Ik begin op zijn rug te slaan, maar het lijkt hem niks te doen. Hij loopt met mij over zijn schouder weg. Een minuut later hoor ik de stemmen van David en Charlie. "Hey mooi uitzicht heb je daar." Zegt David lachend. Ik word helemaal rood. "Jace laat me los!" Maar wat ik ook zeg of doe, het lijkt niks te helpen. Jace loopt weer door nadat hij David en Charlie gedag zegt.
"Jace, waar de hell gaan we heen?" Jace lacht kort. "Dat zie je zo wel prinses." Ik zucht weer even bij zijn bijnaam. Nog geen minuut later lopen we het zwembad in van onze school (ja we hebben een zwembad!!! Echt super cool).
Jace haalt me van zijn schouder af maar houd me vast boven de grond. "Jace laat me los." Ik ben best wel klaar met al zijn spelletjes. Jace loopt twee stappen door en hangt me boven het zwembad. "Weet je zeker dat ik je los moet laten?" Ik kijk hem aan. "Dat doe je niet." Jace laat me los en met een plons van ik in het water.
"What the hell?" Jace staat er alleen maar een beetje bij te grijnzen. "Wil je me uit het water helpen?" Vraag ik met een poeslieve stem. Ik moet natuurlijk iets terug doen. Een cliché plan komt in me op. "Ohh, ik help de dame in nood wel even." Jace rijkt me zijn hand aan. Ik trek zo hard als ik kan. Hij had dit niet aan zien komen en valt met een plons het water in.
Jace komt licht proestend weer boven. Zijn haren zijn nat en hij doet zijn hand erdoorheen. Iets wat hem best wel sexy staat. "Staren is onbeleefd, Annabelle." en dan zoenen we weer.
"What the devil is going on here?" Meneer Chalet staat opeens voor ons. "Heel snel naar mijn kantoor, allebei."
Oh oh, the goodgirl is in trouble..... wat denken jullie dat zou gaan gebeuren? Loads of love
JE LEEST
Badboys & Maffia-guys //ON HOLD//
Romance"Nu kan je nergens meer heen hè, prinses?" Ik walg bij zijn bijnaam. Dus met een bitchy maar rillerigere stem dan ik had gehoopt komt er uit mijn mond:"Wat moet je?" * Annabelle van Westen is een 16-jarig, Nederlands meisje. Ze heeft een broer en t...