4.BÖLÜM

2.6K 143 59
                                    

Herkese iyi geceler. Saat şu an 03:20 ve siz muhtemelen uyuyorsunuzdur, o yüzden tatlı rüyalar. Umarım bölümü beğenirsiniz ve yaptığınız o yorumlar için çoook teşekkür umarım hep böyle devam eder 💕💕

Her insanın hayattan bir beklentisi vardır. Yada hayalleri. Meryemin de var.

EVLENMEMEK.

Meryem'in hayali bu. Sadece bunu düşünüyor. Yine yatağında sancıyla uyandığın da tuvalete gitmek için ayağa kalktı. Sahi, saatlerdir uyanıp iç çamaşırını yıkıyordu,neden bitmiyordu bu kan. hem ağlıyor hemde annesinin görmemesi için dua ediyordu. Saat kaçtı bilmiyordu ama tuvalletten çıktığın da odasına döndü. Hemen arkasından ise annesi girdi. Meryem'in yüzü sararmış dudakları bembeyaz olmuştu artık.

"Meryem baban tuvallette kan lekeleri görmüş aybaşın mı geliyor" belki de hassas bir dönemden geçtiği içindir bilinmez ama Meryem saatlerdir tuttuğu gözyaşlarını akıttı ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Duymuştu işte annesi. Peki Meryem hangisinden korkuyor. Annesinin kızmasından mı Yoksa evlenebilecek durumda olması mı?

"Kızım niye ağlıyon , hele söyle bakem bana"

"Ben birşey yapmadım , siliyorum ama yine geliyor" diye sürdürdü ağlamasını. Annesi belki de uzun süre sonra ilk kez yumuşak bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Korkma annem. Bunlar her kızın başına gelecek şeyler . Çok normal şeyler bunlar, artık genç kız oldun, hem artık evlenebilecek duruma da geldin"

Meryem annesinin söylediklerinin yarısını duydu. Ağrısı öyle fazla ki sanki çatlayacaktı.

"Ağrın mı var" dediğin de başını usulca salladı Meryem. Annesi odadan çıkıp önce ona pet getirdi sonra da bir tane ağrı kesici ve suyu beraberinde getirdi.

"Şu peti iç çamaşırına bantla. Kanatlarını ise böyle katla" dediğin de Meryem usulca dinledi annesini, sonra da ağrı kesici ve suyu içerek yatağına tekrar geçti.

Yarım saat sonra rahatlamıştı artık Meryem. Acıları dinmişti, ama sadece bedeninde ki acı dinmişti, yüreği hala yangın yeri.

Gözlerini usulca kapattığın da annesinin sözleri tekrar çınladı. Artık evlenebilecek bir duruma geldin. Bu sözde ne anlatılmak istenildiyse Meryem bunu fazlasıyla anladı. Gözlerini usulca kapattı ve daha güzel Mutlu yarınlara gözlerini açması dileğiyle dua etti.

•••HEİLBRONN KURS•••

Meryem evden çıktığında mutluydu. Çünkü altı ay boyunca nişanlısıyla konuşmayacak ve onun ismini dahi duymayacaktı. Hatta biraz nefes alabileceği için de mutluydu. Tek hüzünü altı ay boyunca başka bir okulda devam edecek ama kurs biter bitmez tekrar eski okuluna devam edecekti.

"Hadi annem dikkat et kendine. Ara ara seni görmeye geliriz. Haydi benim akıllı kızım" dediğin de Meryem önce kardeşlerine sonra da annesine sarılarak kursun bahçesine doğru adım attı. Altı ay boyunca kafası rahattı artık.

Kıyafetlerini yerleştirmek için herkes kendilerine özel olarak ayrılan dolaba doğru ilerlerken , herkes öyle sıcak kanlıydı ki Meryem kendini farklı hissediyordu. Durgun değildi artık, çünkü kimse ona nişanlısı hakkında birşey sormayacak, zorlanmayacak.

Valizini açtığın da kıyafetlerinin en üstün de bir fotoğraf gördüğün de daha dikkatli bakmak için kaldırdı ve yüzünü net tanıdı. Bu , nişanlısıydı. Annesi valizini hazırlarken onun da resmini koymuş. Elleri titredi o an Meryem'in.

MERYEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin