16.BÖLÜM

1.6K 111 56
                                    

Bugün, belki de bu satırları yazmak öyle güç verici ki... İnan'ın bana çok samimi söylüyorum şu an göz yaşlarımı akıyor. Sanırım en zor bölümlerden birini yaşıyorum, tıpkı Meryem'in en zor anı gibi.

Sizde hiç soruyor musunuz kendinize, acaba Meryem tüm bunları gerçekten nasıl kaldırırdı, mesela ben kaldıramazdım. Ama Meryem kaldırmış. En zoru da bunları yaşadıktan sonra hayata devam etmek. Bilmiyorum. Bundan sonra ki bölümleri yine göz yaşlarım akarak mı yazacağım bilmiyorum gerçekten . İyi okumalar size..

Yorumlarınız için hepinize çok ama çok teşekkür ederim ve her bölümde olduğu gibi okuduktan hemen sonra bana taze duygularınızı paylaşırmısınız . Siz okurken ne hissettiniz ?💕

Ayrıca askfm den soru sormak yada sohbet etmek isteyenleri beklerim.

•••••••••MMERVEYASAR••••••••

•••••••••MMERVEYASAR••••••••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍂🍂🍂

İnsanın, hayatın da en sevdiği bir müziği vardır. Her dinlediğin de kalbinin aynı ritimle eşlik ettiği en güzel duyguları ve en iyi hissettiren müziği. Yazın farklı bir severiz o müziği, kışın soğuktan üşürken ayrı.. İçimizi ısıtır o müzik. Gururumuzu okşar. Söylemek istediğimiz şeyleri dile getirir o müzik.

Şimdi sessizliğin koynunda , kendini dinliyordu. Yeni keşfettiği farklı bir Meryemi dinlemeye çabalıyordu. Başarıyor muydu bilmiyor ama kendini tanıma fırsatı yakalamıştı.

Nurettin tam kapıda ona bakıyordu. Onun güzelliğine, yeşil gözlerinde ki o soğukluğu, herşeyi hissediyordu . Onu sevmediğini, evlenmemek için neler yaptığını, herşeyi çok iyi biliyordu. Ama Meryem artık onundu, onun karısı olacaktı birazdan.

Kapıyı ardından kilitledi. Onlar için yer yatağı hazırlanmıştı. Meryem ayağa kalktı Nurettin'i görünce.

Nurettin kıyafetlerini çıkartıp soyunmaya başladı. Meryem böyle olmayacağını biliyordu, ve kalbinde ki o korku daha çok fazla olmaya başladı.

"Namaz kılmayacak Mısın?" Diye sessizce fısıldarken, Meryeme baktı.

"Ben kıldım" dediğin de Meryem kılmadığını biliyordu. O yüzden onun abdesti olduğu için hemen eşarbını giydi ve namazlığı serip namazını kıldı.

Namazını kılarken hiç bitmemesini diledi, hiç bitmeyip ömür boyunca böyle kalmak istedi. Ama ne yazık ki kıldığı namazda bir süre sonra bitmişti.

Nurettin yatakta kıyafetlerini çıkarmış bekliyordu. "Hadi sende soyun dedi" Meryem bunun böyle olacağını bilmiyordu. Önce konuşmasını, rahatlatmasını bekliyordu ama karşısında ki adam sadece sessizdi, hemde çok sessiz...

MERYEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin