29.BÖLÜM"ACI"

1.2K 89 95
                                    

Hepinizin merak ettiği soruyu cevaplayarak başlamak istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hepinizin merak ettiği soruyu cevaplayarak başlamak istiyorum. Öncelikle iyiyim. Sadece şu bir ayda hayatım da değiştirdiğim şeyleri düzenlemek için yoktum. Meryem'i aksattığım ve sizi üzdüğüm için özür dilerim. Bundan sonrası , yine eskisi gibi olacak. Yine ben iki günde bir bölüm atacağım. Benimle kalanlar için teşekkür ederim, sıkılmadan beni merak edenlere minnettarım.

Meryem'e gelirsek, eğer bir gün gerçekten kitap olursa bu hikayeye nasıl başladığımı hatta herşeyi anlatacağım. Sadece biraz sabır. Umarım keyifle okuyacağınız bölüm olur. Hoşça ,Kalın...

Bu arada Yen'i kitabım VURGUN 'a hepinizi beklerim.

Kim olursak olalım, ne yaşarsak yaşayalım gerçeklerden asla kaçamayız. Meryem bugün bir kez daha anladı. Birini sadece sevmekle yetinmedi, biri için hayatını hiçe saydı. Biri için geceleri yüzünü unutmamak için dua etti. Rahat uyusun diye onun için namaz kaldı. Ama o yaşıyordu, Hemde ondan nefret ederek.

Evden çıkar çıkmaz, hızla oradan uzaklaşırken ileride ki bir ağacın hemen gövdesine oturdu. Titriyordu, dokunduğu o bileğin sızısı sanki bir kalp gibi atıyordu. Hissediyordu Meryem, bedeni acıya çağrı verdi. Bu iyi birşeydi belki de, çünkü onun acısı bile çok güzeldi.

Aklını kurcalayan soru işaretleri boynunda ki ipe dizideki sonra teker teker Meryem'in canını yaktılar. Öldüğü sandığı o adam yıllar sonra karşısına çıkıyor, Meryem ise çocuğuyla onun karşısına çıkıyor.

"Allahım bu nasıl acı, bu nasıl bir sınav. Dayanamıyorum artık" fısıldadı ağacın gövdesinde. Annesi ona neden öldü demişti, herşey neden sarpa sarıyor aklı almıyor. Ama tüm bunların cevabını öğrenecek.

Ayşe çalıların arasından Meryem'e doğru ilerlerken, Meryem'de gözlerini sildi. Tüm bınlara rağmen güçlü kalmak zorundaydı. En azından Kızı için...

"Bitirdin mi sen işi?" Ayşen'in sorusuyla Meryem kafasını salladı.

"Öğretmen bey akşamdan halletmiş zaten. Bende heryeri sildim, bitti hemen" Meryem'in titrek sesini anlamasa da ayşe, Meryem kalbinde onu hissediyordu. Heryeri zangır zangır titriyor.

"E o zaman haydi gidelim. Anam şimdi söylenip duruyordur"

"Ben gelmeyecem , annemlerin yanına gidecem" ayşe kaşlarını derinden çattı.

"Annem kızar, hem senin annende ne işin var , yürü eve gidelim"

"İşim var dedim ayşe, sen git işte" birşey demeden hızla oradan ayrıldı. İki yıl önce , ölümle savaştıktan sonra demişti ona, bir daha asla eski Meryem olmayacak diye. O günden sonra da asla eski Meryem olmadı. Kendini öldürdü Meryem, içinde ki o masum kızı diri diri gömdü. Sebebi sadece onlardı, değişmesini isteyen sadece onlardı.

MERYEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin