Rozdział 26

197 12 3
                                    

***SYLWIA***

Obudziłam się rano ponieważ nic nie jadłam od obiadu.

Mój zegarek wskazuje 5.30 więc na sto procent już się nie położę i nie zasnę wygląda na to,że będę  miała dużo roboty .Dziś wyjątkowo nie ma szkoły taki dzień wolny od zajęć dydaktycznych.

Moja mama jeszcze prawdopodobnie spała bo w całych domu było ciemno.

Jak już zrobiłam sobie jedzenie i je zjadłam był coś po godzinie szóstej rano,wzięłam komórkę i zaczęłam przeglądać zdjęcia na Instagramie .

Nawet nie wiem po co weszłam na profil Luke'a i kliknęłam na oznaczenia go na zdjęciach,było tam masę zdjęć bo on uwielbiał chodzić na imprezy i różne wyścigi.Czyli podsumowując NIEGRZECZNY chłopczyk z niego trochę jest.Przewijając te zdjęcia napotkałam na te:

Przewijając te zdjęcia napotkałam na te:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

"Wiedziałam,że będziesz mój.Kocham Cię i nigdy przenigdy cie nie opuszczę.Każda kto chce mi go odebrać nie ma szansy"

                                     post dodano 3 godziny temu

Moje serce zamarło zakrztusiłam się herbatą ja już nic nie rozumie to nie może być prawdą.

Dlaczego nie sprawdziłam pierw Fecebooka?!

Dlaczego mnie to spotyka?!

Dlaczego zakochałam się w nim?!

Dlaczego on?!

Dlaczego za każdym razem jak na niego patrze wybaczam mu!?

Dlaczego ja ich poznałam!?

Dlaczego!??!

Rzuciłam telefon na podłogę i przykryła się kocem chciałam spać i chciałam tego,żeby to okazał się moim snem.

***CALUM***

kilka godzin wcześniej....

Dlaczego nie umiem zrozumieć Luke'a?Jeszcze nie dawno był normalny czyli agresywny (to u niego uwielbiam),miał panienki na pęczki,zaliczał każdą jaką chciał o teraz  co?!Zmienił się i to bardzo martwię się o to,że Sylwia i Angelika będą cierpieć przez nas. Hemmings jest naszym szefem w gangu a ja jestem zastępcą jak go nie będzie,chłopaki już ostatnio zauważyli,że się zmieniliśmy .

Nie zamierzam pokazać komukolwiek ,że jestem słaby.Do pilnuje tego aby nasz gang był najgorszy i najbardziej niebezpieczny .

Mam zerwać relacje z  Sylwią.Zrobię wszystko co będzie konieczne i pomoże mi w tym Ashton.Wiem,że on i nasz szef mają kilka spraw które różnią ich,ale będzie tak jak dawniej.

Z Angelika będę mieć kontakt bo całkiem z niej niezła laska.

W moim plan wygląda tak:

W mojej szkole/5SOSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz