❄ÖN İZLEME❄

687 62 3
                                    

Not: Yeni bölüm haftasonu gelecektir. Ön İzleme sonuna bir bakın arkadaşlar.

13.BÖLÜM/ ÖN İZLEME

“Şimdi değil, karlina. Şimdi konuşmak istemiyorum.”

“Kolyemi nasıl alırsın! O kolyenin yeri bende apayrıdır!”

“Kolyeni öyle mi? O kolye bana ait!”

“Ne saçmalıyorsun sen, o kolye uzun süredir benim, benim boynumda! Hayatımdaki en önemli kişiden kalan bu mirası korumak benim hakkımdı. Sen elimden alana dek.”

Kerem, genç kadının kendisine doğru tehtit vari bir biçimde salladığı elinin, avcunda sıkı sıkıya tuttuğu kolyeye doğru hamle yapıp zarar vermemeye özen göstererek elinden aldı ve zincirin tepesinden tutup aşağı doğru özgürce salınmasını sağladı.

“Bu kolye bana ait,” dedi genç adam ‘bana’ kelimesinin üzerine basa basa. Ardından zincirin ucundaki zarif kar kristalini kıza doğru yaklaştırdı. Zeynep'in kolyenin üzerinde ilk kez gördüğü, bu yazı -öylesine minicik, öylesine ince bir puntoyla yazılmıştı ki gözünün dibine sokmadan görmek imkansızdı!- karşısında birbirine sımsıkı bastırdığı dudakları aralandı. “Üzerindeki harflere bak.”

E.K.Z.B.

Bu da ne demek oluyordu böyle?

E,

K,

Z ve

B.

Dört, birbirinden bağımsız ve hiçbir anlam ifade etmeyen harf!

“Ne bu şimdi, benim kolyemde böyle bir şey yoktu!” dedi kolyenin aslında kendisine ait olduğundan da bir o kadar eminken. Bu harflere dikkat etmemişti. Bu işin içinde bir bit yeniği var, diye düşündü Zeynep. Bozuntuya vermedi. “Bu benim kolyem değil!” dedi kendiside oynanan piese ortak olarak. Bir oyun oynanacaksa kuralına göre oynanmalıydı.

Kerem kolyeyi hızlı bir tavırla geri çekip avcunun içine aldı. “Ha şunu bileydin, güzelim!”

*Evet. Size bir açıklamam olacak: geçen bir okuyucum ‘Zemheri kaç bölüm olacak toplamda?’ diye sordu. Arkadaşlar aklımda net bir şey yok ancak Tehlikeli Kızıl gibi elli bölümlük (hatta altmış) bir serüven değil, Zemheri :') Her şey tadında kalacak ve beklentilerinizi karşılayan bir hikaye olacak :) Sevgilerimle...

Sonun Başlangıcı: ZemheriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin