'S ochtends hoor ik de deur beneden dichtgaan. Ik stap uit bed en ga me douchen. Ik kleed me aan en doe wat make-up op. Ik pak mijn fiets en ga naar de stad. Hier winkelen is zo anders dan in Nederland. Er zijn zoveel leukere winkels. Ondertussen koop ik steeds meer met als smoes dat het voor het nieuwe schooljaar is en gaan mijn armen zeer doen. Ik ga naar een tentje wat koffie halen. Als ik uit de koffie zaak loop knal ik keihard tegen iemand aan en alle koffie valt over me heen. Het is heet en mn hele shirt is drijfnat. "Kijk is uit man" mompel ik chaggerijnig. "I'm really sorry" hoor ik een bekende stem zeggen. Ik kijk op en zie Justin Bieber voor me staan. "Omg" is het enige wat ik uit kan brengen. Ik kan niet geloven dat hij voor me staat. "Gaat het? Ik haal wel even een servetje" zegt hij. Ik bloos nu en hij kijkt me vragend aan. "Ja sorry" zeg ik en probeer mijn natte shirt van mijn lichaam te halen. Ik zie justin naar binnen lopen en dan komt hij terug met een grote stapel servetjes. Hij kijkt me lachend aan. "Is dit genoeg?" ik glimlach en knik. Ik probeer de koffie eraf te krijgen, niet dat dit echt werkt. "Ik haal wel een nieuwe voor je" zegt Justin en hij loopt naar binnen. Iedereen op straat kijkt me aan, mijn witte shirtje is helemaal doorweekt en schijnt natuurlijk vreselijk door. Dit is zo genant. Justin komt terug met een nieuwe koffie. "Nogmaals sorry, ik lette niet op". "Maakt niet uit" zeg ik terug. "Justin graait in zijn jaszak. "Ik geef over 2 weken een concert hier in LA. Ik zou het leuk vinden als je komt. Als je dit laat zien komt het goed. Ik moet helaas weg, maar nogmaals sorry" zegt Justin en hij geeft me een ticket. "Dankje, ik zal er zijn" zeg ik en glimlach. "Bye" "bye". En hij loopt snel weg. Ik sta zo nog even stil. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik ga snel naar huis om me om te kleden.
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
FanfictionAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...