Lees nog een keer goed de titel ^^
- 5 weken later -
Het was ondertussen december. Ik had nog steeds niks van Justin gehoord. Ik zag op internet wel eens wat voorbij komen. Ik wou het niet zien, maar ergens was ik te nieuwsgierig en opende ik het toch weer. Ik voelde me nog steeds verschrikkelijk en ik mis hem elke dag, maar ik denk dat dat gevoel niet weg gaat. Kayleigh, Matt en Nate slepen me er doorheen. Ik heb veel tijd doorgebracht met Nate, hij is een goede vriend geworden.
De shoot voor Chanel was een enorm succes. Ik hing overal in winkels en op borden, ik werd zelfs soms herkend op straat. Zelfs Lars had het gezien in Nederland. Ik zou hem met kerst eindelijk zien, dan zouden we naar Nederland gaan voor twee weken. Ik had er zoveel zin in.
Ik trek mijn jas aan en doe mijn sjaal om. "Schiet nou op" roept Kayleigh. Mijn god zeg, wat was dat kind ongeduldig. "Ik kom" mompel ik en trek de deur achter me dicht. Ik loop naar de auto en leg mijn tas in de kofferbak. "Ik heb er zin in" zegt Kayleigh opgewonden, ik grinnik. We zouden een nachtje in disneyland verblijven, Kayleigh's verjaardagscadeau. Ik ga achterin de auto zitten naast Nate. Kayleigh draait de radio aan en zingt keihard mee met de muziek, Matt rijdt. We moeten 3 uur rijden, wat best mee valt. Het was wel ontzettend vroeg, en als ik iets haat is het vroeg opstaan. Dan komt er een liedje op van Justin; let me love you. Shit, dit wou ik niet horen. Snel drukt Kayleigh hem op een andere zender en kijkt me glimlachend aan. Ik glimlach zwakjes terug.
"We zijn er!" hoor ik Kayleigh zeggen. Blijkbaar ben ik in slaap gevallen. Ik kijk omhoog en zie dat ik op Nate's schouder lig. "Oh sorry" zeg ik en ik voel dat mijn wangen rood worden. "Geeft niet". Ik klim snel uit de auto om mijn tas te pakken. "Ik slaap bij Matt" zegt Kayleigh en grijnst naar me. Dat betekende dat ik bij Nate sliep, waarom deed ze me dit aan? Ik geef haar een boze blik. "Gezellig" grijnst Nate. Kayleigh komt naast me lopen als de jongens vooruit lopen. "Beetje afleiding is goed toch" knipoogt ze. Ze was gek, knettergek. "Ga weg" lach ik en duw haar zachtjes van me weg.
Als we op de hotelkamer zijn, zie ik dat het een tweepersoonsbed is. "Dit meen je niet" zeg ik. "Lekker knus" zegt Nate en knipoogt. Ik moest met hem in een tweepersoonbed, alsof samen op de kamer niet al genoeg was. Ik zet mijn tas op de grond en plof op het bed. "Heerlijk" zeg ik en Nate ploft naast me, "Hmm". Even blijven we zo liggen. Het was ongemakkelijk, maar toch ook fijn. "Laten we gaan" zegt Nate en springt van het bed. Ik loop hem achterna, op naar het park.
We lopen door het park heen, het was ijskoud. Het was december, en het vroor. Ik trek mijn sjaal wat strakker om me heen. "Heb je het koud?" vraagt Nate. Ik knik. ''kom hier" zegt Nate en slaat een arm om me heen. Het voelde fijn, een gevoel wat ik niet meer had gehad sinds Justin weg was. Dit betekende niks, toch? We lopen verder om wat te eten. Bij een leuk restaurantje stoppen we. ''Ik moet echt wat eten'' zegt Matt en we gaan naar binnen. We bestellen allemaal wat. ''Ik ben heel blij met jullie als vrienden, dit was een top cadeau.'' zegt Kayleigh als we ons eten hebben. ''Wij zijn een goed team'' zegt Nate en knipoogt naar me. Ik glimlach naar Kayleigh, ik had voor het eerst in een lange tijd weer een goed gevoel. Ik was echt dol op mijn vrienden.
's Avonds was het park mooi verlicht met allemaal leuke kleurtjes en lampen. Het kasteel was geweldig om te zien, het was zoals ze zeggen 'magisch'. Overal was vuurwerk. ''Wauw''. Ik knik en neem alles in me op. Als ik nu met Justin was, was het nog beter. Vanessa, stop. Niet aan denken. Voor me staan Matt en Kayleigh tegen elkaar aan. ''Klef'' roept Nate naar ze. Matt steekt zijn middelvinger op en Nate en ik barsten in lachen uit. ''Stelletjes'' ''Hmm..''
Ik loop naar de badkamer en doe de deur op slot. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de douche. Ik laat het warme water over mijn lichaam stromen. De warme stralen warmen mijn lichaam weer op. Ik had het zo koud gehad, dan is douchen altijd het enige wat helpt. Ik was mijn haren met shampoo, wat heerlijk naar fruit ruikt. Dan zeep ik mijn lichaam in. Als ik klaar ben stap ik uit de douche en droog me af. Ik trek een joggingbroek en een t-shirt aan. Ik kam mijn haar en haal mijn make-up eraf. Ik bekijk mezelf in de spiegel, het kan er mee door.
Ik loop de slaapkamer weer in, waar Nate op het bed zit. Ik ga naast hem zitten, op mijn helft van het bed. ''Je ruikt lekker'' zegt hij en staart me even aan. ''Dankje''.
Ik pak mijn mobiel en ga naar facebook. Ik scrol door mijn tijdlijn heen, en dan valt mijn oog op een foto.
Een foto, een verschrikkelijke foto. Een foto die mijn hele humeur binnen 1 seconde verpest. Een foto waardoor ik me kut voel. Een foto die ik niet had willen zien.
Op de foto staat Justin, heel erg klef met een meisje. Ik ken haar niet. Ze staan zoenend op de foto, in een restaurant. Ik sla een hand voor mijn mond. Hoe kon hij? Hoe kon hij me nu al vergeten zijn? Wat een arrogante klootzak. ''Wat is- ooh...'' zegt Nate als ik mijn telefoon bijdraai. ''Wat een hufter.'' zegt hij en legt een hand op mijn schouder. Ik voel de tranen achter mijn ogen prikken, maar ik probeer me in te houden. ''Hij is gek dat hij iemand anders wil boven jou'' zegt Nate en legt zijn hand op mijn kin. Hij draait mijn hoofd naar de zijne toe, zodat ik hem recht aankijk. ''Jij bent mooier dan haar, en beter, beter dan iedereen. Ik zou je nooit zoiets aandoen.'' Ik slik en kijk naar beneden, even sprakeloos van zijn woorden. ''Vanessa, je bent heel mooi. Ik zou jou altijd boven iedereen verkiezen.'' zegt Nate. Ik kijk hem aan, in zijn blauwe ogen. Voor ik het doorheb druk ik mijn lippen op de zijne. Hij beantwoordt mijn kus. Het is anders dan met Justin. Snel maak ik mezelf van hem los. ''Sorry'' zeg ik en loop naar de badkamer. Wat had ik in godsnaam gedaan?!
Al meer dan 600 lezers, thanks allemaal!
Even andere wending in het verhaal. Zou Justin al zo snel over haar heen zijn? het volgende hoofdstuk zal ik Justin pov doen, dan komen jullie erachter.
laat een comment achter, vindt het leuk om jullie reacties te lezen!
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
FanfictionAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...