Ik word wakker van mijn mobiel die trilt. Ik hoor Justin zachtjes kreunen. Hij trekt zijn hoofd onder de deken. Ik grinnik en pak mijn mobiel. Ik had heel veel appjes en meldingen. Ik open facebook en zie een foto van mij en Justin overal staan, die met Todd van het wandelen en gisteren in de club.
'Justin is dating model Vanessa de Groot'"Oh my god" zeg ik hardop. Justin komt onder zijn deken vandaan. "Wat is er?" ik laat hem mijn mobiel zien. Justin kijkt me met grote ogen aan, "Shit" zegt hij. Ik laat me neerzakken in mijn kussen. Nu wist de hele wereld echt mijn naam. En niet alleen omdat ik op de cover van vogue stond. Iedereen op school zou me aankijken. "Sorry dat dit gebeurd" zegt Justin. "Het is oke, het is in ieder geval goed voor mijn moddelencarrière" grap ik. Justin geeft me een kus. "Laten we de hele dag in bed blijven" "goed plan"
••
De volgende dag kom ik op school. Ik loop door de gangen naar mijn kluisje. Iedereen staart me aan, oh mijn god. Ik zie mensen fluisteren met elkaar en me aankijken. "Ze doet het alleen om beroemd te worden" hoor ik mensen zeggen. Het liefst zou ik door de grond zakken. Gelukkig zie ik Nate staan, ik loop snel naar hem toe. "Hey beroemdheid" grinnikt hij. "Hou op, iedereen kijkt me aan" zeg ik. "Ach joh ze zijn gewoon jaloers" zegt Nate. Ik hoor de bel gaan en loop met Nate naar het lokaal. Kayleigh was ziek vandaag, dus ik had verder niemand om me achter te verschuilen. Ik snapte nu precies hoe Justin zich voelt, niks bleef privé.Snel deed ik de deur achter me dicht, veilig thuis. "Hey mam, ben thuis" roep ik. Ik loop naar de woonkamer en zie mijn moeder daar zitten. "Hey lieverd, ik heb thee gezet" zegt ze en gebaart me te gaan zitten. Ik ga naast haar zitten op de bank en neem een slok thee. "Dus, het is officieel?" glimlacht ze. "Je hebt het dus gezien" "Jep, mijn meisje is beroemd" "maaaam" grinnik ik.
"Dus je vindt het niet erg?" vraagt ze. "Het is wel raar, iedereen op school kijkt me aan" zeg ik. "Ach ze zijn jaloers op je" grijnst ze. "Hmm" mompel ik.
••
"Neeeeee" schreeuw ik en druk Justin van me af. "Stop!" lach ik en grijp zijn handen vast. "Dat kietelt" Justin drukt een kus op mijn lippen. "Ik wil niet weg" zegt Justin en kijkt me met verdrietige ogen aan. "Je mag wel blijven slapen hoor" giechel ik. "Nee ik bedoel echt weg, ik wil bij je blijven" "oh dat" zeg ik en kijk weg. Justin legt een hand op mijn kin en kijkt me recht in mijn ogen aan."Ga met me mee" "Justin dat kan niet, ik studeer, ik heb mijn modellenwerk nu. En mijn moeder... ik kan haar niet zomaar achter laten" zeg ik en kijk hem wanhopig aan. Het liefst zou ik met hem meegaan, alles achter me laten, maar het kon niet. Mijn hoofd schreeuwde dat het niet kon maar mijn hart wou met hem mee. Maar ik kon het niet, ik kon niet alles achterlaten voor hem. Mijn leven zou dan nooit meer hetzelfde zijn.
Justin pov:
"Dan blijf ik hier" zeg ik. "Justin.." "zeg het en ik blijf" zeg ik en geef haar een kus. "Justin je moet gaan. Al je fans en concerten. Ik ga je niet tegenhouden, je moet dit doen" zegt ze. Ik hou haar vast. Ik wou haar niet laten gaan. Ik was nog nooit zo verliefd geweest en vond het vreselijk om haar te laten gaan, maar het moest. Een traan loopt over haar wang. "We hebben nog 5 dagen" glimlacht ze zwakjes. Ik veeg haar traan weg en geef haar een kus.Vanessa gaat in bed liggen. Ik ga naast haar liggen en ze legt haar hoofd op mijn schouder. Ik sla mijn armen om haar heen. Ik druk een kus op haar voorhoofd en druk haar dicht tegen me aan. "Welterusten" "goodnight babe" zeg ik en sluit mijn ogen. Ik kon niet slapen. Ik kijk naar Vanessa, ze slaapt. Ze was mooi. Het duurt 1 uur voordat ik eindelijk slaap.
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
Fiksi PenggemarAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...