DEEL 10
Vanessa pov:
Oh my god. Ik zie een foto van mij en Justin op het strand het hele internet overgaan. 'Justin kissing a mystery girl'. De foto's waren zo vaag dat je me niet kon herkennen. Ik heb al 3 appjes gehad ondertussen van Lars. Ik belde hem na school wel. Over school gesproken, ik kwam echt te laat. Snel pak ik mijn tas en rij snel naar school. Ik hoopte dat niemand het door zou hebben dat ik het was. Ik loop de school door en zie dan Kayleigh bij mijn kluisje staan. Kayleigh kijkt op als ze mij ziet. "Vanes je gaat het hele internet over!" zegt ze net iets te hard. "Ssst" sis ik. "Sorry" ik prop mijn boeken in mijn kluisje. "Maar jullie daten dus nog steeds?" "ja, denk ik. Ik heb hem nog niet gesproken over de foto" "ga met hem praten!" "ga ik doen" mompel ik. Dan hoor ik mijn mobiel afgaan. Het was van Justin.
'Moet je spreken, vanavond om 6 uur bij mij? X'
Shit, wat wilde hij bespreken. Hopelijk was het niet ernstig. Ik vind hem echt leuk. Als het maar niet over de foto's gaat.Om 6 uur kwam ik bij zijn huis aan. Het was gigantisch en prachtig. Vol verbazing loop ik naar de voordeur. Als ik hier zou wonen, wauw. Ik druk op de bel. Justin doet de deur open.
Justin pov:
Ik doe de deur open. "Hi beautiful" zeg ik en pak haar vast. Ik druk een kus op haar lippen. "Hey" glimlacht ze. "Kom binnen" zeg ik en loop het huis in. Ik kijk haar aan. Ze kijkt met open mond en vol verbazing rond. Ik begin te lachen. "Het is groot he" "gigantisch". "Ik heb gekookt" zeg ik. "Kun je dat?" grinnikt ze. Ik rol speels met mijn ogen. De tafel is gedekt en het eten staat klaar. We schuiven aan en beginnen met eten. "Heb je de foto gezien?" vraagt ze dan. "Ja ik zag het, ze volgen me ook altijd" "ik ben niet duidelijk te herkennen. Vindt je het erg?" zegt ze bang. "De hele wereld mag wel weten dat ik je leuk vindt" zeg ik. Ze kijkt me blozend en breed glimlachend aan. "Je bent lief" zegt ze."The conjuring dan maar?" "vooruit"
Ik zet de film op en sla een arm om Vanessa heen. Ik zou eeuwig kunnen blijven liggen zo, maar misschien niet na wat ik haar straks ga vertellen.De film is afgelopen en Vanessa ligt nog tegen me aan. "Ik moet je wat vertellen" begin ik. Ze gaat meteen rechtop zitten en kijkt me angstig aan. Dit gaat echt een kut gesprek worden, ik haatte dit. "Wat is er?" vraagt ze bezorgd. "Ik uhm.. moet over 16 dagen weer touren, dat betekent dat ik minimaal een jaar weg ben.." zeg ik. "Oh" zegt ze en ze kijkt naar beneden. "Dan zie ik je niet" "Oh" is het enige wat ze uit kan brengen. Het blijft een poosje stil. "Vanessa alsjeblieft, zeg iets" ze kijkt me aan met de meest zielige blik ooit. Shit wat was dit rot. "Wat moet ik zeggen dan? We zullen elkaar heel lang niet zien, ik weet niet of ik dat kan" zegt ze em nu weet ik niet wat ik moet zeggen. "Ik begrijp het" zeg ik. Ik geef haar een knuffel. Dan kijken we elkaar aan en ik kus haar. Dan haalt ze haar lippen van die van mij af. "Ik moet nadenken" zegt ze en loopt snel weg. Ik zit hier in het donker. Er rolt een traan over mijn wang. Hier was ik zo bang voor. Ze haat me nu en ik raak haar kwijt. Soms haatte ik beroemd zijn echt. Het was verschrikkelijk. Ik heb eindelijk iemand gevonden die ik leuk vindt en dan moet ik haar alweer verlaten. Ik pak het kussen smijt hem door de kamer. "Fuck" mompel ik.
Vanessa pov:
Met tranen over mijn wangen rij ik naar huis. Waarom overkomt mij dit altijd? Mijn korte relatie met Justin is voorbij. Nouja het is nooit echt een relatie geweest. Het was zo fijn met hem. Hij gaf me het gevoel dat ik speciaal was en nu zou ik hem heel lang niet zien. Ik parkeer mijn auto en ga snel naar binnen, naar mijn kamer. Ik hoopte dat mijn moeder al naar bed was want ik had echt geen zin om het er met haar over te hebben. Ik was Lars nodig, ik was afleiding nodig. Ik belde hem. "Hey Vaness"
"Hey Lars, hoe is het?" ik probeerde mijn verdriet te verbergen.
"Super goed, ik wou je net bellen. Ik heb groot nieuws"
"Vertel" ik probeer zo enthousiast mogelijk te klinken.
"Ik heb een meisje ontmoet" fijn, zelfs hij had iemand. Al ben ik wel echt blij voor hem. "Wat leuk! Is het serieus?"
"Ik vind haar echt leuk ja"
Hij klonk heel schattig en verliefd. Ik vond het echt leuk voor hem.
"Ik ben blij voor je" er komt een glimlach door mijn tranen heen.
"Hoe is het bij jou?"
"Jaa prima" loog ik.
"Zelfs aan de telefoon weet ik wanneer je liegt, Vaness. Wat is er?"
"Justin en ik hebben niks meer. Ik wil er niet over praten" zeg ik.
"Oke app me als je me nodig bent. Ik moet gaan. Daag"
"Doei"
Ik laat me op mijn kussen vallen. Dan springt Pip op mijn bed. Ik pak hem vast en knuffel hem. "Jij blijft wel bij me he" fluister ik. Samen met Pip val ik in slaap. Ik ben kapot.Andere wending. Hope you like it :)
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
FanfictionAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...