Ik trek nog even mijn shirtje strak. Als ik de voordeur uit wil staat er ineens iemand recht voor mijn neus. "Hey" het is Justin. "Hi" ik ben even overdonderd. "Je ziet er leuk uit" zegt hij. "Thanks, wat doe je hier?" "ik wou je nog een keer zien, dus ik heb je opgezocht en uitgezocht waar je woont" glimlacht hij. Shit wat moet ik nou, ik heb eigenlijk een etentje. "Of was je al op weg naar iets?" "eigenlijk wel, maar het is niet zo belangrijk" glimlach ik. "Okay let's go then". Ik stuur Kayleigh snel een berichtje:
Is iets tussen gekomen vanavond, sorry. Volgende keer! xxJustin neemt me mee naar een heerlijk italiaans restaurantje. We praten heel veel. Het is een heel fijn gesprek. We praten over zijn leven en mijn verhuizing. Hij is echt heel gewoon en grappig. Daarna neemt hij me mee naar de bioscoop. "Een popcorn please". We zitten achterin de bioscoop, zodat niemand ons ziet. Als we tegelijk onze hand in de popcorn bak hebben raakt mijn hand de zijne aan. We kijken elkaar even aan en ik voel dat ik bloos. Snel kijk ik weg. Als de film afgelopen is loopt hij met me mee naar huis. Onderweg zijn er wat fans die op de foto willen. Ik maak de foto. Hij is zo lief tegen ze. We zijn bijna bij mijn huis. Ik had gehoopt dat de weg naar huis iets langer duurde en dat ik langer met hem kon praten. We staan nu bij mijn voordeur. Heel ongemakkelijk staan we tegenover elkaar. "Ik heb het heel leuk gehad vandaag, bedankt Justin". "Ik vond het ook leuk" glimlacht hij. Zijn glimlach is om te smelten. "Call me?" "i will" Ik doe de voordeur open en loop naar binnen. Ik sta tegen de voordeur aan. Dit was een hele leuke avond. Ik voel licht kriebels in mijn buik maar ik weet niet of het kwam omdat ik al 6 jaar fan ben, het warm is of omdat ik hem echt leuk begin te vinden. Ik gooi het op de warmte. Ineens hoor ik deurbel gaan. Wie kan dat nou zijn? Ik doe de deur open en zie Kayleigh voor me neus staan. "Waar was je nou? Je hebt ons laten zitten" zegt ze en loopt langs me naar binnen. Oh ja shit.. Ze kijkt me aan en ik bloos. "Ja sorry Justin stond ineens voor de deur en.." "oh my god echt? Ik zei toch dat hij je wel ziet zitten. Als was Nate wel een beetje teleurgesteld. Maar vertel me alles" Kayleigh kijkt me met grote ogen en gaat er helemaal voor zitten. "We gingen uit eten en naar de bios, toen bracht hij me thuis en het was echt leuk. Hij is echt leuk" glimlach ik. Kayleigh kijkt me met een grijns aan. "Je vindt hem leuk" ik bloos en lach. Niet zo erg toch? Ik bedoel dit kan toch nooit goed gaan, hij is beroemd. Als die weer zou gaan touren zou ik heel lang zonder hem moeten. Dat lukt me echt niet. Misschien moet ik het maar niet doen. "Maar goed hoe was je etentje?" vraag ik om van onderwerp te veranderen. Ze vertelt wat over de avond maar ik kan mijn gedachten er niet echt goed bijhouden. Mijn gedachten dwalen af naar Justin.
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
FanfictionAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...