Hoofdstuk 4 Op het podium

325 2 0
                                    

Vanessa pov:

Ineens komt er een bewaker naar me toe. "Justin wil dat je op het podium komt" ik schrik en kijk naar Kayleigh. "Hup ga!" zegt ze en geeft me een duwtje. De bewaker helpt me op het podium en ik voel mezelf knalrood worden. Justin loopt naar me toe. "Ik heb laatst koffie over haar heen gegooid. Dit is een goedmakertje" zegt Justin en begint te zingen. De dansers zetten een stoel voor me klaar. Het is zo eng om vanaf hier te kijken naar de volle zaal. Ik kan me niet voorstellen dat ik dit bijna elke dag moet doen. Als Justin klaar is met zingen komt hij naar me toe. Dit was het laatste liedje en hij trekt me mee backstage. "Heb ik het nu een beetje goed gemaakt?" vraagt hij. Ik voel dat ik bloos. "Meer dan goed".

Justin pov:

Als ik haar zie blozen bedenk ik me ineens dat ik niet eens weet hoe ze heet. "Hoe heet je?" "Vanessa" zegt ze. "Ik hoop dat ik je nog eens zie" zeg ik. Ze glimlacht. "Dat hoop ik ook." "ik zal je terugbrengen naar je vriendin" zeg ik en we lopen naar een nu lege zaal. Ik zie het meisje staan waarmee ik Vanessa zag. "Bye" "Bye, bedankt voor alles" zegt ze en geeft me een knuffel. Ze ruikt lekker. Dan loopt ze weg.

Vanessa pov:
De volgende dag is weer gewoon school. Er staan ondertussen overal op youtube filmpjes over mij en Justin op het podium. Stiekem ben ik best wel trots. Als ik door de hal loopt kijken veel mensen me aan. Dan zie ik Kayleigh op me aflopen met een jongen. "Hey Vanessa, dit is een goede vriend van me, Nate". "Hi Nate". Hij is best leuk. "We gaan vanavond uit eten met Matt en wij, ga je mee?" Matt is Vanessa's vriend. Ik knik "lijkt me leuk". De bel gaat en Matt loopt weg. "Hij is best cute toch?" grinnikt Kayleigh. "Waag het niet" lach ik en we lopen naar de les.

I'm crazy about you - JustinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu