Vanessa pov
"Succes met je repetitie" glimlach ik en geef hem een kus. Justin had me afgezet bij school. "Dankje, nog een kus" zegt hij met een pruillip. Ik grinnik en druk nog een kus op zijn lippen. "Yes" "klein kind" zeg ik en steek mijn tong uit. Ik zag een paar meiden foto's maken. Ik rol met mijn ogen. "Bye" "bye"
Vanavond vierde Kayleigh haar verjaardag. We hadden haar hele tijd geplaagd over haar cadeau. Ze was zo nieuwsgierig. Het betekende wel dat ik Justin vanavond niet kon zien, wat ik haatte. We hadden nog maar 4 dagen samen. We hadden maar 4 weken samen gehad, maar die 4 weken waren de beste van mijn leven. Justin wou op me wachten maar ik weet niet of ik dat zo lang kan. We zouden het wel zien, ik had vanmiddag eerst een fotoshoot. Ik had een berichtje gekregen vanochtend van Elanor. Ik had een wintershoot. Ik vond het modellenwerk echt leuk, maar ik zou nooit zo goed worden als de echte bekende modellen.
Ik loop door de gangen, op zoek naar Kayleigh. Ik zie haar staan bij de kantine. ''Hey birthday girl, gefeliciteerd!'' zeg ik en geef haar een knuffel. ''Dankje'' zegt ze met een grote glimlach. ''Ik heb zo'n zin in vanavond'' ''je cadeau is het leukst'' zeg ik grijnzend en kijk haar uitdagend aan. ''oh hou op, ik wil het weten'' ik lach en loop naar de les, de bel was gegaan. Kayleigh loopt achter me aan.
De les was heel interessant, het gaf me een dubbel gevoel. Ik wist hierdoor zeker dat ik mijn opleiding moest afmaken, en niet met Justin mee moest gaan op tour. Waar ik nog steeds over twijfelde trouwens. Ik moest ook aan mijn toekomst denken, hoe stom dat ook klonk. Ik luisterde naar mijn hoofd, wat achteraf misschien de domste beslissing ooit was.
De bel ging en ik reed naar de fotoshoot. Het was weer net als de vorige keer, kleding aan, make up en poseren. De fotograaf was heel enthousiast en Elanor stak haar duim omhoog. Ik glimlachte naar haar. Na de shoot was ik klaar en ging naar huis om me klaar te maken, al was make up niet meer nodig. ''Hoe ging het schat?'' vraagt mijn moeder. ''Heel goed'' glimlach ik. Mijn moeder was prachtig. Ze had lang bruin haar, net als mij. Ze had vrij weinig rimpels, ook al was ze al 45. Het was zonde dat ze het niet wou, maar anders zouden alle mannnen voor haar vallen.
Ik eet mijn bord leeg en loop naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en doe mijn favoriete luchtje op. Ik pak mijn tas en pak mijn fiets. Kayleigh woonde 5 minuten fietsen bij me vandaan. Gelukkig was het nog steeds best warm buiten. Ik haatte de winter, het was zo koud. Het enige leuke aan de winter was dat het 's avonds al vroeg donker was, wat het gezellig maakte. Ik kwam bij Kayleigh's huis en zette mijn fiets neer. Ik bel aan en al snel doet Kayleigh open. ''Vanessaaa!'' roept ze enthousiast. Ik kan mijn lach niet onderdrukken. Ze was dan wel 20, maar nog steeds een klein kind af en toe. Ik loop naar binnen en plof op de bank. Nate en Matt waren er al. Ik begroet iedereen. ''Heb je het cadeau bij je?'' vraagt Nate. Ik knik en pak het uit mijn tas. ''Kayleigh, dit is van mij en Nate'' zeg ik en overhandig haar de envelop.
''Oh mijn god, jullie zijn geweldig, dankje, dankje, dankje'' juicht ze. ''high five'' zegt Nate en grijnst. We hadden echt iets goeds uitgezocht.
Het was een hele gezellige avond. ''doeeei'' zegt Kayleigh met een aangeschoten lachje. Ik grinnik en geef haar een knuffel. Ik stap op mijn fiets en fiets naar huis. Ik pak thuis nog een glas water en doe mijn pyama aan. Ik poets mijn tanden en stap in bed. Ik laat me in mijn kussen zakken. Wat was een bed toch fijn. Ik ga op mijn zij liggen en doe mijn ogen dicht. Ik hoor een harde tik op mijn raam, vast een tak ofzo. Ik sluit mijn ogen weer. Dan hoor ik nog een tik. 'wtf' mompel ik en draai me om. Ik hoor nog een keer een harde tik tegen mijn raam. Ik loop naar mijn balkon deur en doe hem open. Ik kijk rond en dan naar beneden. Zag ik dat nou goed? Justin?
allereerst bedankt voor de 93 lezers! ben er heel blij mee! :)
Wat willen jullie dat er nu gebeurd? als je een leuk idee hebt comment alsjeblieft, dat zou ik heel erg leuk vinden.
x T
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
FanficAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...