Vanessa pov:
Ik kwam weer is te laat voor school. Vandaag was de fotoshoot en ik was heel zenuwachtig. Justin zei dat het wel goed kwam en gewoon jezelf moest zijn. Hij had het vaker gedaan natuurlijk, dus hij wist hoe het moest. Ik deed een kort broekje en een shirtje aan en deed wat extra make up op. Door mijn gepieker over wat ik aan moest doen was ik nu te laat. Snel rij ik naar school. Ik zie Kayleigh zitten met haar lange blonde haar. Het was daardoor makkelijk te herkennen. Ik ging snel naast haar zitten. "Ik ben zo zenuwachtig" begon ze. "Ik ook" zeg ik zucht. "Het komt goed, ze heeft ons vast niet zomaar gekozen" zeg ik. "Ik hoop het" "Dames mag ik even stilte" hoor ik en de professor kijkt onze kant op. Ik knik en probeer op te letten.Het is 3 uur. Kayleigh en ik rijden naar Vogue. We komen binnen en een vrouw loopt naar ons toe. We stellen ons voor. "Kom maar mee, jullie moeten je eerst omkleden en daarna wordt jullie make-up gedaan. Daarna gaan we beginnen met de shoot, nog vragen?" zegt de vrouw, ze heet Elanor. Kayleigh en ik schudden nee.
Eenmaal in de kleedkamer krijgen we prachtige kleding aan. Ik krijg een heel kort broekje met een kleine crop top. Kayleigh heeft een prachtig jurkje. Het is sexy kleding. Ik bekijk mezelf in de spiegel. "Dit is echt gaaf" zegt Kayleigh enthousiast. Ik zie nog een berichtje op mijn mobiel van Justin:
'Succes babe, je bent prachtig x'
Ik glimlach en leg mijn mobiel weg. We lopen naar de studio. Daar wordt onze make-up gedaan. Het is heel mooi gedaan en ik zie er echt leuk uit, al zeg ik het zelf. Ik ben redelijk goed in make-up maar dit kan ik niet nadoen.Als we klaar zijn moeten we naar het witte scherm. De fotograaf verteld ons precies wat we moeten doen. Het ging best goed naar mijn. Na de shoot kijken we naar de foto's. "Wauw" zegt Kayleigh trots. Ik glimlach, ze waren echt mooi. "Goed gedaan dames, bedankt. Het magazine krijgen jullie thuisgestuurd en de kleding mag je houden" dit was echt heel leuk om te doen. Ik zou het graag vaker willen doen.
Ik breng Kayleigh naar huis. "We staan straks op de cover" glimlacht ze. Ik grinnik. "Hoe is het met de Justin situatie?" "Het gaat goed, we gaan het proberen en we zien wel" zeg ik. Ze kijkt me met grote ogen aan. "Als je maar niet gekwetst wordt." die kans zat er in maar die gok wou ik wel maken. Ik was gelukkig nu. Ik zet Kayleigh af en rij naar huis. Als ik thuis ben bel ik Justin.
"Hey hoe ging het?"
"Het ging goed, de foto's waren heel mooi en het was leuk."
"Ik zei toch dat het goed kwam, met jou op de foto altijd."
"Slijmbal, maak jij je nummer nou maar af" grinnik ik.
"Hij is morgen af. Kom je hem dan luisteren?"
"Is goed, ben er om 7 uur"
"Vanessa?"
"Ja?"
"Ik ben trots op je"
"Dankje, dat is lief" glimlach ik.
"En neem je bikini mee" zegt Justin en hangt op voor ik iets kan zeggen.Aan de eettafel vertel ik alles aan mijn moeder. "Wat goed! Ik ben blij voor je, en ik ben heel benieuwd" glimlacht ze. "Alles is dus goed met Justin neem ik aan" ik knik.
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
FanfictionAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...