Hoofdstuk 31 ik ben gelukkig nu

156 2 0
                                    

Ik was inmiddels al een 6 maanden samen met Nate. Het was fijn om bij hem te zijn. Het was stabiel. Ik kon op hem rekenen. Voor het eerst voelde ik me weer echt goed. Een deel van mij zal altijd van Justin blijven houden, maar dat maakte niet uit. Ik had Nate nu, ik was gelukkig met hem. 

Mijn modellencarrière ging echt goed. Er waren best wat mensen die me herkenden op straat. Het was gek, maar ook wel leuk ergens. Ik verdiende er veel geld mee, wat erg prettig was. Met mijn studie ging het ook nog steeds goed. Ik vond het heel leuk, dit is wat ik wou doen later. Het modellenwerk was leuk voor nu, maar mijn toekomst lag bij het helpen van kinderen. Ze helpen met psychische problemen.

Ondertussen was ik 20 geworden. Kayleigh had een klein feestje voor me gegeven, wat heel gezellig was. Ik had een prachtige armband gekregen van Nate. Justin's ketting had ik nog steeds om. Niemand wist dat ik die ketting van Justin had gekregen, en dat hield ik maar zo. Nate liep al stage, waardoor ik hem wat minder zag. Hij was namelijk een jaar ouder, en zat dus een jaar hoger dan mij. 

Soms vroeg ik me wel eens af hoe het met Justin ging. Maar ik had nog nooit contact gezocht, en hij ook niet. Het was goed zo, ik had nu een fijn leven. Ik wou het zo houden.

Over 3 dagen zou ik naar Nederland gaan voor twee weken. Het was namelijk zomervakantie. Mijn familie en vrienden zou ik weer zien. Nate ging niet mee, waardoor ik hem zolang moest missen. Maar daarna zouden we een weekje naar Hollywood gaan, met Matt en Kayleigh. Ik had er heel veel zin in.

Justin pov
Het tour leven was zwaar. Ik was kapot. Soms had ik het gevoel dat ik echt niet meer kon, niet meer wou. De bijna dagelijkse concerten waren zwaar. Lichamelijk en geestelijk brak het me op. Soms had ik geen zin meer in mijn leven. Ik deed het touren nu echt voor de fans. Die gaven me soms wat energie om door te gaan. Ze stuurden vaak lieve berichtjes. Alleen niemand kon me echt opvrolijken. Behalve zij. Over een week had ik twee concerten in Nederland. Het land waar ze was opgegroeid. 

Vanessa was de enige die me op kon vrolijken. Maar ze had een ander. Ik had haar facebook bekeken, toen zag ik het. Ze leek gelukkig. Ze had geen contact met me opgenomen. Ik ook niet met haar. Ze was gelukkig, ik wou het niet verpesten voor haar. Als je van iemand houdt, laat je haar gaan. En dat is wat ik deed, ik liet haar gaan. Ook al deed alles me aan haar denken. Fuck, wat was het moeilijk.

Haar laten gaan is het zwaarste wat ik ooit heb moeten doen.

I'm crazy about you - JustinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu