Vanessa pov:
Ik neem een lange stomende douche. Ik zeep me in met de zeep die het lekkerst ruikt. Als ik klaar ben doe ik mn kleren aan. Het is nog steeds 28 graden buiten. Ik doe een hoog rokje aan met een leuke crop top erbij. Daar overheen doe ik een vestje aan. Mijn favoriete outfit. Ik kneed mijn haar zodat er een mooie slag in komt. Ik doe wat make up op. Een beetje meer als normaal. Ik heb normaal niet heel veel make up op, ik hou meer van een natuurlijke look. Ik poets mijn tanden goed en doe mijn favoriete luchtje op. Ik bekijk mezelf in de spiegel. Ik moet toegeven, ik zie er leuk uit. Ik loop de woonkamer in. "Wauw jij ziet er mooi uit, wat ga je wel niet doen met Kayleigh. Jongens versieren?" "maaaam please" "veel plezier schat" zegt ze en geeft me een kus op mijn wang. Dan loopt ze weg en de bel gaat. Ik doe de deur open.Ik zie justin me even aanstaren. Ik voel dat ik bloos. "Wauw je ziet er mooi uit" zegt hij verlegen. "Dankje" "ga je mee?" Justin pakt me bij mijn arm en neemt me mee naar zijn auto. Hij houdt de deur voor me open, als een echte gentleman. Ik glimlach. "Thank you" ik stap in. Dan begint Justin te rijden. Gelukkig zit er geen paparazzi achter ons aan. "Waar gaan we eigenlijk heen" "you'll see" ik word nu wel nieuwsgierig. Na 4 minuten rijden komen we ergens aan op een lege parkeerplaats. Het is heel afgelegen en ik heb geen idee waar ik ben. Het is een beetje mysterieus. Justin stapt uit de auto en ik ga er ook uit. Hij pakt iets uit de kofferbak. Het is een grote mand. "We moeten nog even lopen" zegt Justin. Ik knik en loop met hem mee. We lopen een bult op, meer een berg eigenlijk. Het is best zwaar en na een poosje gaan mijn benen een beetje zeer doen.
Als we boven zijn kijk ik mijn ogen uit. "Wauw" zeg ik en kijk vol ongeloof rond. Ik hoor Justin lachen. "Mooi he" ik knik. We staan op een berg. Je ziet andere bergen en veel bos. Alles is prachtig groen en de zon schijnt tussen de bergen door. Het is prachtig. Ik neem het allemaal in me op en snuif de lucht op. Het is zo anders dan de stad, zo anders dan Nederland.
Ik kijk om en zie Justin een kleedje neerleggen en de mand uitpakken. Er komt allemaal eten tevoorschijn. Een picnick dus. Ook pakt hij een fles wijn, mijn favoriet. "Klaar" zegt hij trots. Ik ga zitten op het kleedje. Justin schenkt ons wijn in. "Dit is zo romantisch" zeg ik. Ik zie Justin een beetje blozen. Hij ziet er zo knap uit nu. Hij heeft een leuk t-shirt aan en een zwarte broek. "Heb je altijd al in LA gewoond?" vraagt hij dan. "Nee ik ben net een paar weken geleden naar LA verhuist vanuit Nederland met mijn moeder." "Ik ben gek op Nederland. Het is heel leuk daar." "ik vond het maar niks. Ik wou toch altijd wel weg daar als het kon. Al mis ik mijn vrienden wel" zeg ik. Ik mis ze echt. Vooral Lars en Manon. "En je vader?" vraagt hij voorzichtig. "Die heb ik nooit gekend, hij ging weg toen ik 2 jaar was." "dat lijkt me vreselijk, om je vader niet te kennen. Ik zou niet zonder mijn vader kunnen." "ik ben er aan gewend" zeg ik en haal mijn schouders op. Justin pakt wat eten uit de mand. "Want some?" ik knik en we eten wat. We praten de hele avond over van alles. Ik praat graag met hem. Hij luistert echt. Justin kijkt op zijn horloge. "Wow het is al 12 uur". Door alles ben ik de tijd helemaal vergeten. Ik kijk hem aan, ik wil nog niet weg. Het lijkt net of Justin mijn gedachten leest. "We kunnen nog even blijven, of moet je weg?" ik knik nee. Ik kruip een beetje dichter tegen hem aan en drink van mijn wijn. We praten nog even tot de fles op is. Daarna ruimen we alles op en nemen het mee naar de auto. Als we de berg af lopen gaat het vrij snel want het is heel stijl.
Justin pov:
"Wedden dat ik sneller ben" zegt ze en kijkt me uitdagend aan. Ik bijt op mijn lip, ze is echt sexy zo. Ze begint te rennen. "Hey!" roep ik en ren achter haar aan. Ze loopt een poosje voor me uit maar al snel haal ik haar in. Ze rent snel richting de auto. Ik laat de mand vallen en grijp haar bij haar middel. Ik til haar op en draai haar rond. Ze staat nu recht voor me in mijn armen. Ze lacht nog even na. Beide ademen we hard van het rennen. Ik voel haar adem op mijn gezicht. Ik heb mijn armen om haar middel en ze heeft haar armen op mijn schouders. Haar haar is een beetje verwilderd maar ze is mooier dan ooit. Ik trek haar naar me toe en druk mijn lippen of die van haar. Ik laat mijn tong naar binnen glijden. Ze kan goed zoenen. Als ik mijn lippen weer van haar af haal kijkt ze me aan. Ik glimlach en ze glimlacht terug. Ik geef haar nog een lange kus en dan gaan we de auto in. Op naar haar huis. Als we er zijn loop ik nog even mee naar haar voordeur. "Dankjewel voor de date. Het was heel leuk" glimlacht ze. Het is half 1. De paparazzi slaapt en niemand weet waar ik ben. "I had a lot of fun too" zeg ik. Ze komt dichter tegen me aan en drukt een lange kus op mijn lippen. "Goodnight" zegt ze en opent de voordeur. "Goodnight" dan verdwijnt ze door de voordeur.Vrij lang hoofdstuk. Hoop dat het wat is. :)
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
FanfictionAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...