De volgende ochtend word ik wakker. Ik voel Justin's armen om me heen. Hij slaapt nog. Hij ziet er heel schattig uit. Zijn haar zit warrig, maar op een sexy manier. Ik kan het niet helpen dat ik begin te glimlachen. Naast hem wakker worden had ik gemist. Tuurlijk was ik zo vaak naast Nate wakker geworden, maar dit was anders. Het was beter. Shit Nate. Ik was vreemd gegaan. Hij verdiende dit niet.
"Goedemorgen babe" hoor ik Justin zeggen. Ik schrik op uit mijn gedachten en besef dat ik Justin nog steeds aanstaar. Hij lacht zachtjes. ''Sorry, goedemorgen'' zeg ik en druk een kus op zijn lippen. Ik wil niet loslaten, ik wil voor eeuwig zo blijven liggen. ''Ga je mee douchen?" fluistert Justin. Hij glijdt met zijn hand over mijn wang. Kippenvel gaat over mijn lichaam. Ik knik. Hij staat op en loopt naar de badkamer. Ik loop achter hem aan. Ik kruip bij hem in de douche.
De douche is heel groot, het was een mega luxe hotel. Daardoor staat niemand buiten de straal, wat normaal altijd gebeurd. Ik laat de stralen over mijn lichaam glijden. Ik pak wat shampoo en was mijn haar. Als ik mijn ogen weer open doe voel ik Justin's armen om mijn middel heen. Ik sla mijn armen om zijn nek en druk mijn lippen op die van hem. ''Nu stink je niet meer'' grinnik ik. "En bedankt" Ik druk mijn lippen weer op die van hem. Ik ga met mijn handen door zijn haar. "Je bent mooi" fluistert Justin. Ik voel dat ik bloos. Ik hield zoveel van hem. Meer dan ik ooit zou kunnen denken. En het maakte me gek.
"Mag ik hier blijven vandaag?" vraag ik. "Graag" "Justin?'' "Ja?" ik bijt op mijn lip. ''Mag ik je kleren aan?'' vraag ik zacht. Hij begint te lachen. "Ik pak wel wat" zegt hij. Even later komt hij terug met een trainingsbroek en een trui. Allebei te groot, maar dat was juist zo fijn. Waarom is vrouwenkleding niet zo fijn?
Ik trek het aan. Ik loop naar de keuken, waar Justin bezig is met een ei bakken en wat broodjes. "Ruikt lekker" Ik sla mijn armen van achter om hem heen. "Ik hou van je" "Om het eten of om mij?" Ik begin te lachen. "Nee, om jou" "Ik ook van jou"Als we het eten op hebben, lopen we naar de woonkamer waar de bank staat. Ik ga op Justin's schoot zitten en leg mijn hoofd tegen hem aan. "Ik wil niet meer weg" zeg ik en ik meen het. Ik wou bij hem blijven, bij hem zijn. "Ik ook niet" zegt hij. "Ik ben hier nog een paar dagen" "Dat is te weinig'' jammer ik. "Ik weet het" fluistert Justin.
"Wat ga je doen met Nate?'' vraagt hij. Ik haal mijn hoofd van zijn schouder en kijk hem aan. "Ik heb geen idee" mompel ik. "Vertel het hem niet, blijf bij hem. Ik ben straks weer weg. Ik kan je niet geven wat je wil. Ik wil dat je gelukkig bent. En als dat betekent dat ik je moet laten gaan, dan is dat zo." Ik kijk hem verbaasd aan. Ik had dit niet als antwoord verwacht, maar het was wel het beste. ''Ik ben gelukkig met jou" zeg ik zacht. "Maar ik ben nog een half jaar weg" "Dan wacht ik op je" zeg ik snel. "Vanessa, ik zal altijd weg zijn, dat wil ik je niet aan doen. Ik zie dat je gelukkig bent met hem. Je hebt een fijn leven zo. Ik zal er niet vaak zijn. Geloof me, dat maakt je niet gelukkig. Ik hou van je, maar misschien is dat niet genoeg" zegt hij. Ik zie de pijn in zijn ogen. Ik zucht en pak hem stevig vast. Hij had gelijk, ik was gelukkig. Ik had een prima leven, het was stabiel en ik wist waar ik aan toe was. Met Justin was dat totaal niet zo. Maar nu twijfelde ik over alles. Hij liet me overal over twijfelen. "Ik zal je missen" fluister ik. "Ik jou ook"
"Wat wil je kijken?" "Horror" grijns ik. Ik was zo'n meisje die dus wel van horrorfilms houdt. Justin drukt een film aan op netflix. "Die goed?" Ik knik. Ik kruip dicht tegen hem aan. Hij slaat zijn arm om me heen en drukt een kus op mijn voorhoofd.
Als de film afgelopen is, is het al etenstijd. "Ik heb honger" zeg ik. "Zullen we uit eten gaan?'' "Te riskant, ik word overal gevolgd weet je nog?'' "Ohja" zucht ik. "Roomservice" zegt Justin. Ik knik. "Goed plan"
Als we ons eten op hebben is het al laat. Iedereen zou zich wel afvragen waar ik was. Ik moest naar huis. "Justin?" "Ja?" "ik moet gaan" zeg ik zacht. Justin zucht diep en trekt een pruillip. "Ik weet het" Hij slaat zijn armen om mijn middel en drukt me dicht tegen hem aan. Ik sla mijn armen om zijn nek. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "Zie ik je nog weer?" Ik knik. "Graag" glimlach ik. Ik druk mijn lippen op die van hem.
Na een poosje laat ik los. "Ik breng je naar huis" zegt Justin. Ik knik en we lopen het hotel uit, op naar de auto.
Als we thuis zijn wil ik de auto uitstappen. Justin pakt mijn hand en trekt me terug. "Goodbye kiss" Ik grinnik en druk snel een kusje op zijn lippen. "Doei babe" zegt hij en ik schenk hem een glimlach.
Als ik de deur open doe zie ik mam aan de keukentafel zitten. "Hoi schat, waar ben jij geweest?" vraagt ze. Moest ik de waarheid vertellen? Ze had altijd wel heel goed advies. Nee, ik zou het niet vertellen. "Bij sophie" lieg ik. ''Was het leuk?'' ze kijkt me met een kritische blik aan. ''Ja, heel leuk.'' mompel ik en loop naar mijn kamer. Ik wou voorkomen dat ze nog meer vragen ging stellen. Ik was echt een verschrikkelijk slechte leugenaar. Ik laat me op bed vallen en pak mijn mobiel. Ik had heel veel berichtjes.
Sophie: Waar ben je?
Sophie: Ben je bij Justin?
Sophie: Vanes? Leef je nog?
Sophie was zo nieuwsgierig. Snel stuur ik haar een bericht dat ik oke ben. Dan zie ik nog een berichtje van Nate.
Nate: Hoe is het daar? Ik mis je x
Shit, ik had hem bedrogen. Het dringt nu pas echt tot me door. Ik hou van hem, dit zou hem zoveel pijn doen. Dan denk ik aan wat Justin zei. Misschien moest ik het niet vertellen. Het zou hem alleen maar pijn doen, ik kon het niet. Ik stuur een bericht terug:
Ik: Leuk, mis jou ook x.
Ik voel tranen achter mijn ogen prikken. Ik had het verpest. Totaal verpest. Ik had mijn leven weer in orde, maar nu wist ik niks meer zeker. Ik was stom geweest. Ik wou mijn relatie met Nate niet op het spel zetten. Ik wist het allemaal niet meer. Ik sluit mijn ogen. Al snel val ik in slaap, ik was doodop.
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
FanfictionAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...