~6 jaar later~
"Vanessa!" roept Jazmyn vanuit het zwembad. "Ja lieverd?" "Wat eten we vanavond?" Ik denk even na. "Pasta" "lekker" roept ze terug. Zij en Jaxon gaan weer verder met overgooien.
Ik lig buiten in de zon. Het is vrijdag, de dag dat ik altijd vrij ben. Ik ben 3 jaar geleden afgestudeerd in de kinderpsychiatrie. Het is mentaal zwaar werk maar heel leuk. Ik ben blij dat ik in ieder geval werk heb. Ik ben natuurlijk wel beroemd door Justin. Het modellenwerk doe ik niet meer en bovendien kan ik dat ook niet meer doen. Ik ga met mijn hand over mijn buik. Mijn buik waar een klein wondertje in zit. Mijn verlovingsring schittert in het zonlicht.
Het is misschien vroeg, ik ben 27, maar het was niet gepland. Toch ben ik er ontzettend blij mee en had ik het niet anders gewild. Ooit wou ik toch wel kinderen. Ik weet nog precies hoe Justin reageerde toen ik het hem vertelde. Hij was heel blij en wou graag vader worden. Ik glimlach bij de gedachte.
Ineens voel ik een hand op mijn schouder. Ik kijk achter me en zie Justin staan. "Hoe is het met mijn schatjes?" Zegt hij zachtjes en geeft me een kus. "Goed" glimlach ik. Nog niemand weet het, en dat willen we nog even zo houden. Ook jaxon en Jazmyn niet. "Hoe was het in de studio?" "Ging goed" glimlacht hij. Justin is minder gaan werken sinds mijn zwangerschap. Hij is nu in het weekend vrij, wat ik prettig vind. Ik kan niet wachten tot het kleintje er is.
Na het eten brengen we Jaxon en Jazmyn weg. Daarna rijden we weer naar huis. Thuis plof ik op de bank en Justin komt naast me zitten. Hij geeft me random een kus. Ik grinnik en kijk hem aan. "Waar was dat voor?" "omdat ik van je hou" "ik ook van jou" glimlach ik en geef hem een kus. Daarna nestel ik me tegen Justin aan. Hij slaat zijn armen om me heen. Ik voel me zo goed bij hem. Ik wil nooit meer iemand anders. Met hem wil ik oud worden.
Dit was hem dan, het einde van het boek.
Ik wil de lezers bedanken voor het lezen van dit boek! Ik vond het leuk om te schrijven, ook al zakte dat later af.
Maar thanks aan iedereen die het heeft gelezen en voor alle lieve reacties!
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
FanfictionAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...