Hoofdstuk 9 het strand

267 3 0
                                    

Vanessa pov:
Gelukkig, geen les meer. Ik sta bij mijn kluisje als ik een hand op mijn schouder voel. Ik draai me om en zie Kayleigh staan. "Hoe was het? Hebben jullie gezoend? Wat gingen jullie doen?" vraagt Kayleigh en kijkt me nieuwsgierig aan. Ze bestookt me al met vragen sinds zondag, maar ik heb er nog niet op gereageerd. "Het was heel leuk" giechel ik. "Vertel me alles" "nou.." begin ik, maar dan zie ik Matt en Nate achter ons staan. "Hey" Kayleigh draait zich om. "Gaan jullie mee?" vraagt Matt. Vandaag gingen we naar Matt's huis met Kayleigh en Nate. Ik had er niet veel zin in, want Nate had me laatst mee uitgevraagd. Ik wist niet goed wat ik er mee moest. "Ja" zeg ik en ik loop achter ze aan. "Je gaat het me nog wel vertellen" fluistert Kayleigh. Ik knik.

Matt heeft best een groot huis. Al zijn bijna alle huizen in LA groot vergeleken met Nederland maar goed. Nate en Matt lopen naar de keuken. "Oke vertel" zegt Kayleigh. "We gingen op het meest romantische plekje ooit picknicken en we hebben gezoend en het was perfect" glimlach ik. Kayleigh slaat een zacht gilletje. Ik lach. "Jij hebt gezoend met Justin Bieber!" roept ze. "Ssst" zeg ik en kijk de kant op van de jongens. Ze hebben niks gehoord gelukkig. Nate en Matt komen weer terug en we kijken de film af. Nate zit vrij dichtbij me waardoor ik me een beetje ongemakkelijk voel. Als de film afgelopen is ga ik naar huis. Kayleigh blijft bij Matt slapen. "Ik breng je wel naar huis" zegt Nate. "Oke" we lopen naar de auto, stappen in en rijden weg. "Dus over die date. Kun je morgen?" grijnst Nate. "Uhm, ik ben eigenlijk al aan uh het daten met iemand" shit dat kwam er belabberd uit. "Oh okee. Met wie?" ik kijk hem even aan, hij ziet er teleurgesteld uit. "Dat kan ik niet zeggen, sorry Nate" "het was ook te mooi om waar te zijn" oke ik voelde me schuldig. "Het spijt me" zeg ik als ik uitstap. Ik loop naar binnen. Ik voel mijn mobiel trillen in mijn zak.
'Kan ik je morgen zien? x J'
Ik glimlach bij de gedachte dat ik hem morgen weer zie.
'Ja, 8 uur x V'
Ik leg mijn telefoon weg en ga naar bed.

Justin pov:
Het is 20 voor 8. Ik doe mijn luchtje op van one million. Ik hoop dat ze dat lekker vindt. Ik poets mijn tanden en doe mijn haar goed. Ik pak mijn autosleutels en loop de deur uit. Ik stap in de auto en rij weg. Als ik bij haar huis ben parkeer ik mijn auto. Ik bel aan. Dan doet ze open. "Hey" zegt ze. "Hey" ze leunt voorover om me een kus te geven. Dan hoor ik iets vallen. "Pip nee" roept ze en loopt naar binnen. "Kom maar binnen hoor" ik loop naar binnen. Het huis is mooi ingericht. Ik kijk naar Vanessa. Er ligt een vaas stuk op de grond. Ik zie een grijze kat erom heen lopen. Vanessa is het aan het opruimen. "Sorry dat is onze kat, hij maakt nog wel eens wat stuk" "gekke naam" "dat komt omdat het Nederlands is" plaagt ze. De vaas is opgeruimd en ik loop naar haar toe. "Hey" zeg ik en geef haar een lange kus. Ze glimlacht. "Zullen we even naar het strand gaan?" zegt ze en ik knik. Misschien was er dan wel paparazzi maar dat kon me niet schelen. We lopen naar het strand, want het is dichtbij haar huis. Ze trekt haar schoenen uit en gaat even stil staan en ademt de lucht in. "Ik ben al eeuwen niet meer op het strand geweest. In nederland was het ver weg" zegt ze. "Ik ga er vaak heen met mijn Jaxon en Jazmyn" ik glimlach bij de gedachte. Morgen zouden ze komen, nog voordat ik op tour ga. Ik moest het nog steeds zeggen tegen haar maar ik kon het niet, nog niet.. "Wat wil je later worden na het studeren?" vraag ik. "Ik wil iets met kinderen, of mensen helpen met problemen". Ze was echt lief. "Ze zullen vast blij met je zijn" zeg ik en pak haar hand. Ze glimlacht naar me. We lopen naar de stijger en gaan op de rand zitten, uitkijkend over de zonsondergang. Haar haar wappert in de wind. Ze is prachtig. Ze kijkt me aan. Ik zoen haar. Ze beantwoord mijn kus. Daarna kijk ik haar aan. "I really like you" zeg ik. "I like you too" zegt ze en ik zoen haar weer.

I'm crazy about you - JustinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu