Hoofdstuk 8

249 4 0
                                    

Vanessa pov:
Ik loop de kamer in. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam nog steeds tintelt van die kus. Het was perfect. Ik liep door de woonkamer richting mijn kamer. "Leuke date gehad?" hoor ik ineens een stem. Het is mijn moeder. Ik wist niet dat ze er zat. "Mam ik schrik me dood" hoe wist ze dat ik een date had? "Sorry?" vraag ik haar. "Ik ken je, je was te zenuwachtig en te mooi opgemaakt om gewoon iets te gaan doen" "het was leuk. Ik ga slapen" zeg ik en loop naar mijn kamer. Ik had geen zin om dit met mijn moeder te bespreken. Ik pak mijn telefoon en bel mijn beste vriend Lars. We zijn al vrienden sinds groep 1 en we vertellen elkaar alles. Lars is een echte meidengek. Hij is knap en heeft dus veel meiden achter zich aan. Hij is echt een lieve jongen. Het is hier midden in de nacht dus het zal daar wel ergens overdag zijn. Vrolijk neemt hij op.
"Heey Vanessa!"
"Hee"
"Hoe is het? Ik mis je hier, het is saai zonder jou"
"Heel goed, ik mis jou ook."
"Vertel is over Amerika. Hoe is school? En de jongens?" zegt hij. Ik kan hem niet zien maar ik weet dat hij grijnst.
"School gaat goed, ik heb al wat vrienden gemaakt. En ben net op date geweest" beken ik.
"Vertel"
Ik vertel het hele verhaal over onze ontmoeting en de date van net.
"Hoe heet hij?"
"Dat geloof je nooit"
"Try me"
"Justin bieber"
Ik bijt op mijn lip. Benieuwd naar zijn antwoord. Het is even stil aan de andere kant. Ik hoop dat hij zo wat zegt.
"Vanessa ben je serieus?" hoor ik hem verbaasd zeggen.
"Ik kan het zelf ook niet geloven. Maar niet aan iemand vertellen. Als de paparazzi..." "nee komt goed, ik ben blij voor je." ik glimlach. Ook al kan hij dat natuurlijk niet zien. Ik hoor dat ik een berichtje krijg. "Ik moet gaan" zeg ik en hang op. Ik open het berichtje op mijn scherm:

'I miss you already. Goodnight
x Justin.'

Ik glimlach bij het idee dat hij aan me denkt.

'I miss you to. Goodnight X'

Ik laat me op bed vallen en probeer te slapen. Pip komt bij me liggen. Ik voel dat ik moe ben. Ik val al snel in slaap. Die nacht droom ik over onze date, over Justin.

Justin pov:
Ik lees het berichtje. Ik voel me goed maar tegelijkertijd heel rot. Ik heb eindelijk iemand gevonden die ik echt leuk vindt, maar ik moet over 4 weken touren. Hoe moet ik tegen haar zeggen dat ik straks minimaal een jaar weg ben en dat we elkaar waarschijnlijk niet zullen zien? Ik vind het rot, want ik wil haar niet achterlaten maar het zal wel moeten..
Klein hoofdstukje, maar er komt meer!

I'm crazy about you - JustinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu