Ik zie Justin met Matt praten, ze lijken het goed te kunnen vinden. Ik voel een tik op mijn schouder en draai me om. Het is Nate. "Hey, daar ben je" roep ik enthousiast en geef hem een knuffel. Eerlijk gezegd was ik al best aangeschoten. "Nou wie is je date? Kayleigh zei dat je hem meenam" zegt Nate grijnzend.
Ik kijk naar Justin, die nog aan het praten is met Matt. "Daar, aan het praten met Matt" zeg ik en wijs. Nate kijkt van Justin naar mij. "Maar dat is Justin Bieber" zegt hij en kijkt me met grote ogen aan. "Ja dat klopt" zeg ik en glimlach. "Oke nu snap ik waarom je niet met me uit wou" grapt hij. Ik voel dat ik rood word. Hij kijkt me aan "nee grapje hoor, ik zal me even voorstellen" zegt Nate en loopt naar Justin.
Ik haal nog een drankje voor mij en Justin. "Hier" zeg ik en geef het aan hem. "Dankje" "je kan het goed vinden met Matt en Nate he?" grijns ik. Justin kijkt me aan "ja ze zijn aardig" zegt hij. "Zie je nou wel, don't worry" zeg ik en geef hem een kus. "Kom" zeg ik en sleep hem mee om te dansen. Ik dans tegen hem aan. Ik sla mijn armen om Justin's nek en zoen hem. Het maakte me niet uit wie het zag, daarvoor had ik teveel drank op.
Ik leg mijn mobiel op tafel. Justin had me naar huis gebracht, of nouja, hij ging mee. Ik pak een glas water en geef drink hem leeg. "Ik wil douchen" zeg ik. Ik had allemaal drank over me heen gekregen, en ik voelde me plakkerig en vies. Ik loop mijn slaapkamer in en Justin loopt achter me aan. Ik trek mijn kleren uit. "Damn" zegt Justin en kijkt toe. Ik lach en kijk hem uitdagend aan. "Ga je mee of blijf je alleen op bed zitten?" Justin staat op en trekt zijn kleren ook uit. Ik doe de douche aan en ga eronder staan, dan komt Justin erbij.
"Je ruikt lekker meisjesachtig" grinnik ik. Ik lig tegen Justin aan in bed. "Dankje, denk ik" "het is lekker" verzeker ik hem. "Dus je vond het leuk vanavond?" "ja" "ik ben blij dat je het goed met ze kon vinden" zeg ik en geef hem een kus. Ineens kreeg ik een rotgevoel. Hij zou mijn vrienden toch niet weer zien, net als mij. We hadden nog maar een week. Ik wist dat ik hem moest laten gaan, dus ik wil er nu nog van genieten nu het nog kon. 'Niet aan denken Vanessa, niet doen' spreek ik mijzelf toe. Justin drukt mij dichter tegen zich aan. "Je bent echt heel leuk" fluistert hij. "Jij ook" glimlach ik en hij drukt een kus op mijn lippen. "Welterusten babe" "trusten"
Het duurt niet lang of ik val in slaap.Sorry ik schrijf niet hele grote hoofdstukken, maar dan krijgen jullie wel vaker nieuwe hoofdstukken! Hopelijk is dat geen probleem.
Laat me weten als iemand het leest! Laat een berichtje achter
X t
JE LEEST
I'm crazy about you - Justin
FanfictionAls Vanessa naar LA verhuist voor haar moeder is alles anders. Ze gaat studeren op een nieuwe school en al snel start haar modellencarièrre. Haar hele leven verandert nog meer als ze Justin Bieber tegenkomt. Ze worden verliefd. Ze hebben alleen maar...