CHAPTER 1

3.8K 51 11
                                    





"Dad asa naka? 15 mins naka late ba!"

"Hehe sorry nak, traffic kaayo pero hapit najud ko."

"ganina pa na imong hapit ba! muhawa naman jud ko diri ba!"

"Pasulod na, naka black shirt og black pants, wala pako nimo nakita?"

"Huh? asa? DAD! OH MY GOSH!! NGANONG NAA DIRI SI DAVE?!! DAD! NAKA BLACK PUD SIYA TANAN!"

"Hahaha happy birthday nak!! mao na akong gift sa imo. Diba dugay namana nimong crush si Dave? oh di ba kuyaw kaayo akong regalo sa imo."

Wow kuyawa pud mo regalo sa akong papa ui, crush man jud hahaahahaha.

"Dad! niingon unta ka! pangit kay ko ron!"

"Ma surprise kaya ka kung iingon nako? tulig! ge na ibaba na nako ni. Enjoy! bye."

Pag human namog storya ni papa timing pud na niduol siya.

"Ikaw ba si Rie?"

OH MY GOODNESS! KAILA SIYA SA AKO!!!! NGANONG GWAPO MAN KAAYO SIYA UI HUHUHU. ni tando sabay smile rapud ko sa iyang pangutana.

Ni lingkod siya sa akong atubangan tapos ni tan aw sa ako.

"Hindi na ako mag papaligoy ligoy pa. ayaw ko sa mga katulad mong nerd, ayaw kung mag pakasal sa yo."

Nawala akong smile. Murag ni undang akong pag hinga. Mura kog gi yab an og tubig na naay ice.

"Huh? wait, hindi ako nerd, tsaka anong kasal?"

Ako nerd? kanus a bako niya nakit an sigeg basa og libro ui, di manpud unta ko ga salamin, unsay kasal pud?

"Hindi ba sinabi ng daddy mo sayo?tungkol sa arrange marriage para sa business?"

OH MY GISH? KAMI NI CRUSH? MAGPAPAKASAL? AYIIIIIIEE nikalit gug balik akong smile hahaha!

" Hindi niya sinabi, di niya rin sinabi na dadating ka ngayon."

"Ahhh, pumunta lang ako dito para sabihin sayo na ayaw kong mag pa kasal sayo."

OOOUUUUCCH paulit ulit jud crush? masking isog kaayo siyag nawong gwapo japon kaayo siya. HUHUHUHU GUSTO KO PAKASAL SA IMO!! I MUST FIND A WAY PARA MUSUGOT SIYA!

"Pero diba naka plano na?"

Nikalit siyag tutok sa ako tapos ni smile. HUHUHU AYAW PAG SMILE! KISSAN MAN JUD TIKA KARON BA!

"Gusto mo bang mag pakasal sa akin? well sino bang may ayaw, pero miss pag pumayag ka sa kasal nato i promise you, will make your marriage life a living hell."

Nag smile siya pero iyang mata kay suko kaayo huhuhu nanindog gud akong balahibo, nahadlok kog kalit sa iya.

Ni tindog na siya tapos ni adto sa may entrance, ni pundo pa siyag mga 3 mins. didto tapos naay kalit niabot na gwapa kaayo nga babae tapos iyang giakbayan tapos nigawas na sila.

Nikalit gud og tulo akong luha. BUSIT MANI SI CRUSH UI!!

________

Grabeng mug ot nako pag uli,

Pag Sulod nakog kwarto nitawag si papa.

"Niya musta man nak? haha."

"Huhuhu Dad! di daw siya gusto pakasal! ing ana jud ko ka pangit? huhu og NGANONG WALA KA NIINGON ABOUT ANANG ARRANGE MARRIAGE!"

"Surprise gani! ayaw nag hilak dira, wala naman pud siyay mabuhat kay dugay na namo ning gi plano sa iyang papa, kailangan jud para sa business nak, oh diba hitting 2 birds with one stone."

I Love You Kaayo Crush!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon