CHAPTER 30

386 8 3
                                    

Na badtrip jud ko ay habang gina sulat nako ang Chapter 28-30 kay sideg ka delete! nag lisod pa tag english og tagalog mukalit ra pajug ka wala ang akong gi update!!! maong na dugay. Dili pani ang end, naa paniy sumpay haha. SALAMAT SA PAGBASA!!!!  :* :* :*

______________________________________


RIE'S POV

It was last week of February na, busy na ang 4th year's looking for partners for seniors ball. Automatic si Dave na partner ko ^___^, si Cai tapos si One and then J and Mia.

After atong convo namo ni J kay mas ni close mi, kanang bestfriends nalang jud mi, mura kog naay another kuya hahahha di napud gani kaayo naga selos si Dave sa iya.

Included mi tanan mag babarkada sa Cotillion ^___^

Busy nami looking for ball gowns tapos practice pa cotillion tapos fast approaching napud ang finals T_______________T


HAPIT NAMI MO GRADUATE!!! MAG COLLEGE NAMI!!! WHOOOO!!! EXCITING!!


"Friend, Feeling ko unti unti ka nang na ffall kay One."

"Overs hahaha hindi ah."

"Tsss ba't ang sweet niyo? it doesn't look na your just pretending, even our friends starts to notice na."

"Hayaan mo lang haha, nag eenjoy lang kami sa plano namin."

"Be careful!"

"Yes ma'am ^_^"

Feeling nako ma fall jud sila ba, or basig si Cai lang. NO! NO! Pero murag okay man ang trato ni One kay Cai. Basig si One ma fall kay Cai O____________________O


D-DAY MARCH 7

Today is our ball!! ginahan ko kay tanan gown kay Cinderella kind of ball gown!!

WALA JUD KO NAG EXPECT LIKE SUPER! KING AND QUEEN MING DUHA NI DAVE OG COUPLE OF THE NIGHT!!! HEAD TURNER SI CAI OG ONE.

After sa ball kay naay after party, same hotel rapud. LINGAAAAAW KAAYO KAY HASTA NAMONG DAGHANA NIYA WALAY KJ, MASKING KATONG MGA LONER LONER KAY GI PA JOIN JUD HAHA LINGAW KAAYO. 

MGA BANDA 2am NAMI NANGUNDANG KAY GIPANG KAPOY NA PERO ANG UBAN WALA PA NI UNDANG.

Gi hatud mi ni Dave sa among kwarto, bali kami lang ni Cai sa isa ka room.

"Love, happy 4th monthsary." -Dave

"Haha naalala mo ^_^ happy monthsary Love."

Naa siyay gikuha sa iyang bulsa tapos niluhod tapos gibutang niya sa akong tiil.  It's a cute silver anklet, key ang pendant.

"Thank you Love haha ang cute."

Gi baba niya iyang socks. NAA PUD SIYA!!!! LOCK IYAHA HAHAHA KA CUTE!!!!

"Cute!!! hahaha may gift din ako sayo."

Nisulod sako sa room tapos gikuha akong gift.

"flowers for you Love hahaha and then this."

Matagaan man pug flower ang lalaki hahaha

"Ang weird mo haha, thank you Love."

Gi tagaan nako siyag panlalaki na aryos.


Nag cheka pami kadyot tapos nanulod nami sa among kanya kanyang kwarto para matulog, pero sila boys kay mag inom pa sa ilang room.

I Love You Kaayo Crush!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon