NIYA NAKAMATA KO NA NAGHILAK!!!!! KA ANIMAL BA SA AKONG DAMGO!!!!!
PIIIIIIIIISSSSSTTTTTT********!!!!
DAAAAAMGGOOOO LANG ANG TAAAAANNNAAN!!! SHEEET!!
PAG MATA NAKO KAY GA HILAK JAPON KO KAY NAG SAKIT AKONG DUGHAN!!!!Mixed feelings jud ko ay, kanang pag mata nako nag tanga rako habang gahilak niya daghan kaayo kog nahunahuan.
Basi diay better na diay siya didto, naka move on na siya sa akoa, dili baya ko niya gusto in the first place.
HUHUHU Gusto ko dili siya maka move on sa ako, na magmahay siya, na he will try to win me back, masking ika pila nako siya i push away kay ako japon iyang gusto, kanang masabtan niya nganong gina try nako siyag push kay napasakitan ko niya niya makita pud nako unsa siya ka pursigido to win me back, pero naay part sa ako na medyo okay nako, na okay nani na set up, dili nako gusto maka experience og ing ato na pain, niyag kung ma okay man pud mi, daghan nakog doubts sa iya, lisod na kaayo isalig, basig samukan na siya sa ako madugay kay wala koy salig sa iya, niya dungag dungag nasad og sakit, niya naa poy part na gimingaw na kaayo ko sa iya, murag dili najud ko ma better kanang as in maulian jud kung wala siya, Love jud kaayo nako siya. MARUPOK!!
So for the first time in forever, nisulod ko sa klase na nag light make up, kanang matabunan lang akong hubag na mata kay mag report pa baya ko mga bayot! lain kaayo hubag akong mata, nag ayos pud ko panamit, though ayos gud ko manamit pero gi extrahan nako ba, kanang kung unsa ko manamit before kay para mag bagay sa make up, niya nag curl pud kog hair, lubos luboson na natong pa gwapa hahaha , isa ka adlaw na murag same before, kung unsa ko manamit, sa ayos, except sa make up, usahay rajud ko ga make up.
GWAPA KAAYO KO TODAY!!!! HAHAHAHA SELF SUPPORT BA, WALA NAJUD NAG PA HUMBLE2 HAHAHHAA Nag last check ko sa akong report kay para di ta murag tanga later.
So pag sulod nako sa school wala kay ko ka bantay kay nag sige kog check para sa report pero after sa report didto pa nako na bantayan na daghag ga lingi sa ako, to the point na murag uncomfortable nagud.
Timing nakita nako sila Arch og Tinay sa canteen.
"Arrrccchhh!!"
"Omegosh! Rie! Kagwapa ba? Namuti lagi ka?! Namuti ka pag ayo! Soft kay kag skin tan awon! Blooming kay kag nawong! Dili dry!! Tapos kanang gwapa jud kaayo ka! Giunsa?!!!"
"Saba ui! Weird akong nawong? Akong suot? Daghan man gug mu lingi, uncomfortable kaayo."
"Girl! Gwapa kay ka today, I mean pretty baya ka, tapos mas ni pretty ka today!!! Namuti bitaw ka niya ni blooming, unsay gamit nimo?!!!Makita kang Sab ma trigger nasad to hahahaha."
"Buang jud ka Tinay, lotion ra na na whitening niya moisturizer ui pero bitaw? Okay ra jud?"
Natural beauty and natural color jud ko ni, except sa super light make up.
"Yes girl! 350% kaayo. Di ko ka move on sa imong glow! Picturi imong gigamit kay mupalit ko unya!!" -Tinay
"Buang hahaha no need naman ka ani!"
"Speaking of, naa na sila Jax og Sab oh. Dah! Happy kaayo sila girls! Uyab naning duha? Always na sila gasabay no tapos happy happy sila." -Arch
"Lagi! Abi nakog si Rie iyang bet, pero ing ana man pud iyang tagad sa ato kung unsa ang tagad niya kay Sab, sige rajud silag sabay ron tapos happy kay si Sab oh, niya murag naa bitaw something." -Tinay
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA