CHAPTER 26

376 11 0
                                    


Pag ka buntag kay naa japon siya sa akong kilid, naka hug japon siya sa ako.

Gi pukaw nako siya.

"Good morning Love ^_^"

"Good morning Love ^_^"

"Sasabay ako sayo ngayon ha, tinatamad ako mag drive."

"Okay, pero pano ka uuwi? may practice pa ako."

"Manunuod ako ng practice mo ^_^"

Murag alanganin siya musugot. Di ko musugot mag kita nasad mo.

"Okay Love"


Same Routine, after lunch kay sabay mi pero after class kay ni deritso ko sa Gym.

"OYYYY! supportive ni girlfriend ah! kaingit haha." -Troy

"Syempre haha."

May gani kay dali lang maki sabay sa iyang mga barkada.

"Bantay sirado ni kumander ah" -Jay

"Tsss no need na, behave naman si baby boy haha."

"Hahahahaha sabagay" -Jay


Gi off niya iyang phone before niya gibutang sa iyang bag, ako nag gunit sa iyang bag.

Gusto nako hilabtan iyang cellphone pero dili pwede.


Pag human sa iyang practice kay niuli na dayon mi, nag dinner together niya mag movie marathon unta mi kay walay assignments pero ana siya sige dawg panawag si Jay nanghagad daw og shat kay nag away sila sa iyang uyab.


200% wala jud siya kabalo na kabalo ko, Gisundan nako siya, layo nasad kay siyag giadtuan na mall, ni palit siyag ticket sa sinehan niya naay gipa abot before nisulod, niya naabot si Thalia, Nag away pa sila first pero nanulod japon sa sinehan.

gi tawagan nako siya pero dili niya tubagon, niuli nalang ko na nag hilak

HANTUD KANUS A MAN NAKO NI KAYANON UI! KUNG IINGON NALANG DIAY NIYA SA AKO PARA DILI NA SIYA MUTUMAN ANANG THALIA, SO KUNG DILI NAKO SIYA INGNAN NA KABALO KO, MAG CONTINUE ILANG PAG KITA BEHIND MY BACK?! GANUN?! PUT*!

MURA KOG KAMATYUNON! SAKIT NAJUD KAAYO! SAKIIIT KAAYO! YAW* SILANG DUHA!

Nang lock kog kwarto pero wala japoy gamit kay naay spare key, Wala nakoy labot kung muoli ba siya or dili.

Nakamata ko buntag na kay gi pukaw ko niya.

"Ang taas ng lagnat mo Love."

"Ba't di mo sinasagot tawag ko kagabi? anong oras ka naka uwi? kamusta si Jay?"

"Sorry Love di ko napansin, mga 12 nandito na ako sa bahay."

"Ahh okay, hindiako papasok ngayon." 

BAKAKON!!!!!!

"Gusto mong dalhin na kita sa hospital?"

"Wag na, lagnat lang to."

"Hindi nalang rin ako papasok."

"Wag na, nanjan naman sila manang."

"Sure ka?"

"Oo ^_^"

"Okay, wait lang."

Ni baba siya tapos nag dalag food, sabay mi nag kaon sa room, gi plastar sa ko niya bago siya nilakaw.

Dugay napud ka muoli unya.





Dugay jud diay siya niuli, mga 9 na.

Nisulod siyag kwarto.

I Love You Kaayo Crush!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon