CHAPTER 24

419 9 0
                                    

Thank you kaayo sa inyong support mga bebeloves!!! kahilak sad tag dugos sa inyo ui! sorry late akong updat (char hahahahha) na busy man gud ko prepare sa akong exam. SALAMAT JUD SA INYONG TANAN NA NALINGAW OG BASA HAHAHA.

_________________________________________________________

Pag mata nako kay naa nako sa room ni Dave. HOOOY AYAW MO PAG BINASTOS NAG TAPAD RAMIG TULOG. HEHEHEHHEHE NAKA HUG SIYA SA AKO. YATI!! MURA KOG KAHION SA KAKILIG. Pag tan aw nako sa time kay alas kwatro pa sa buntag.


Hala! na ako jud ning tawhana ni! di ko katuo!! lami kaayo ihilak na ikatawa na i wild hahahahha wa ko kasabot. Gi tutokan nako iyang nawong.

DI JUD KO KATUO NA UYAB NAMI!!!! KYAAAAAAH!!

O______O NI MATA SIYAG KALIT. kanang pina hinay hinay gug mata tapos gi tutokan ko niya tapos gi hug og samot sa iya. KANANG AKONG NAWONG NAKA DUTDUT NA SA IYANG CHEST.

"I love you" hunghong niya sa ako.

T________________________________________T LORD THANK YOU JUD KAAYO!!! UNSA MAN AKONG GI BUHAT SA AKONG PAST LIFE TO DESERVE THIS KIND OF BLESSING? THANK YOU KAAYO.

AKONG KILIG NISAKA NAJUD SA DALUNGGAN!!!!

"Tssss walang reply?"

"I love you too hehe." sabay siksik pag samot sa iya.

May gani saturday karon, pwede mi late mo bangon, pwede gani dili nalang mi mo bangon HAHAHHAHAHAHA

Nakatulog nasad ko, pag mata nako kay naka tutok siya sa ako!!! naulaw ko nag bukot dayon kog habol! pero iyang gi bira tapos gi hug ko sabay tan aw sa akong nawong.

"Good Morning ^_^" HALA! KA GWAPO! MY GHAD! GWAPO KAAYO KA! HOOOY! MASUYA JUD MO HAHAHAHHAHAHA DILI SIYA MALDITO! SWEET KAAYO IYANG TINGOG!

"Good morning ^_^" Ni tindog siya tapos ni gawas tapos ni balik taud2 dala akong toothbrush.

Gi kuha diay niya sa kwarto.

Gi bira ko niya patindog tapos HOLDING HANDS MI NANGADTOG CR NIYA PARA MAG TOOTHBRUSH. KA CLINGY THIS GUY UI HAHAHHAHAHA

HOOOY WALA KO NAG EXPECT NA MAING ANI NI SIYA! SWEET KAAYO SIYA NIYA CLINGY PERO NAA JAPOY BAKAS SA PAGKA MALDITO.

Gi butngan niyag toothpaste among toothbrush tapos sabay mi nag toothbrush. SIGE SIYAG TAN AW SA AKO HABANG GA TOOTHBRUSH KO!

HALA!! HAHAHHAHAHHA NAINLAB NAJUD NI SA AKO! KUYAW JUD KOG CHARM HAHAHAHHA

Paghuman namo toothbrush kay nambaba nami tapos nag breakfast.

"Labas tayo?"

"San tayo pupunta?"

"Nood tayo sine, may magandang movie ngayon"

"Okay ^_^"

MAG DATE MI MGA BAYOT!!!!!! HAHAHHA SIYA UNA NANG HAGAD!!!

After breakfast kay nag prepare nako. Naga blower ko sa akong hair pag toktok niya sa akong room.

"Pasok!"

GWAAAAAAAPPPOOOOOO KAAYO SIYA! NA SHOCK KO!

"Agay! ka init!"

Na pundo ang blower gud sa akong ulo.

Niduol siya tapos gikuha ang blower.

"Ako na."

"Marunong ka?!"

KINSANG BITCH NAG TULOD SA IMO MAG BLOWER? SI THALIA? GINA BLOWER PUD NIYA SI THALIA?! OR NAGA BLOWER RAJUD SIYA SA IYANG SARILING BOHOK?!

I Love You Kaayo Crush!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon