"Bitiwan mo nga ako, ang daming nakatingin oh!." pina hunghong nakong ingon kay Dave
O_____O
"Ano ba!" hunghong dala kalagot.
Gi bira ko niya pagawas sa gym, MAS NI DAGHAN NA NUON ANG NAG HUNGHONGANAY!
"Hoy Dave, bitiwan mo nga si Rei!"
WTF NAG STRONG NAPUD SI CAI!!!!!
Gi bira ko ni Cai maong na buy an ko ni Dave.
"Pwede ba, Wag kang makialam. " *isog na kaayo*
Tang*na! mahadlok jud ko pag masuko siya! hadlok kay siya!
"Okay lang Cai, mag uusap lang kami saglit."
"Rei!!" -Cai
Ni smile ko kay Cai, niya ni gawas nami ni Dave.
Gi dala ko niya sa likod sa Gym. DAGHAN KAAYOG NANAN AW SA AMO!!!!! KA ANIMAL!! ANG UBAN TAO KAY NAG SILIP GIKAN SA TAAS SA GYM, ANG UBAN KAY NAG SILIP SILIP SA KILID!!!!!
"Pwede ba! mag isip ka nga! pano pa ako makaka pasok ng maayos sa school bukas?! pag chichismisan nanaman ako o kaya haharangin sa labas!!!" hinay lang pero bundak akong tingog kay basi makadungog ang mga animal na chismosa!
SELFISH KAAYO SIYA!!! ATNGAN NAPUD KO SA IYANG FANSCLUB ANI UGMA!!!
"Ba't di ka umuwi kagabi?!" *isog kaayo* medyo kusog iyang tingog
"Pwede ba! hinaan mo nga boses mo, baka marinig ka nila!"
BASIG MAPATAY NAJUD KO SA IYANG FANSCLUB!!!
"Ba't di ka umuwi kagabi?!" *isog, annoyed*pero nihinay na iyang tingog
"Pakialam mo ba?!"
Isog najud kay siya. KABUTOHON NAJUD SIYA! GAMAYNG PUSH NALANG JUD.
Frustrated guro kay siya. gi hilamos niya iyang kamot sa iyang nawong padagan sa iyang buhok.
PISTTTEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! GWAPO KAY SIYA!! LABI NAG MASUKO SIYA! PISTE! LISOD KAAYO SIYA I LET GO!!!!!!! T_______________T
"Tsaka, you don't have to worry anymore. Tinawagan ko si Dad kagabi, okay na. Cancelled na ang wedding." gi try jud nako na dili sad akong smile pero dili jud siguro matago. Kahilakon ko slight T_________________T
"WHAT?!"
NANAGHAN NAJUD ANG MGA TAO NA NAKI CHISMIS! KUSOG KAAYO SIYAG TINGOG!
"Don't worry, kakausapin ko si dad about sa business matters."
*evil smirk niya seryoso face*- Dave
ni hinay hinay siyag duol sa ako, ni hinay hinay pud kog atras
DEADLY KAAYO SIYAG TINAN AWAN, IYANG AURA!!!!!
PAKSHET!! na sandig na akong likod sa dingding.
*LUNOK*
GI DIKIT NIYA IYANG ISA KA KAMOT SA DING DING, SA MAY LIOG NAKO DAPIT!!!! GINA CORNER KO NIYA!!
NIYA NI HINAY HINAY OG DUOL IYANG NAWONG!!!!!
TANGGGGGGIIIIIIIINNNNN**** NIUNDANG KOG HINGA KAY DUOL NA KAAYO IYANG NAWONG!!
SAMOT SARING 'OH MY GOD' OG GASP AKONG NADUNGOG SA PALIBOT!!!!
Siguro kay grabe akong kulba og pag ka kurat, naratol kog pina 2 seconds! GI TABUNAN DAYON NAKOG PINAKALIT AKONG BABA!!!!
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA