HER SIDE CHAPTER 3

320 14 8
                                    


"Hahahaha kalma"

Gi bira ko niya sa dining tapos iya kong gipa lingkod tapos gi kwaan ko niyag tubig.

"Sorry I lied, kabalo ko about sa inyo ni Dave, don't worry ako mag handle ani na client, and If  you're wondering nganong kabalo ko about sa inyo, gi ingon sa ako sa imong kuya."

"What?! nganong iingon man niya sa imoha?"

"To protect you, basi  makabalo daw og kalit si Dave kung asa ka,  then I will be here to separate you again, kapareha karon close call, dili na gusto sa imong kuya na mag kita mo. And wala jud ka kahinumdum? kaila ka sa ako."

"Niya nganong tumanon man nimo ang sugo sa akong kuya? niya, Ha? kaila man jud ko sa imo, dylan right?"

"Dako akong utang na loob sa imong kuya, simple lang man sad iyang favor so nisugot ko. I mean, before pa, manga bata pata."

"Okay. Sure ui? I don't remember."

"Sa Cebu, Katong payat kaayo na bata na sigeg sabay sa inyo ni Jason, katong always nimo gina bully og tukog."

"Ha? wait, kadugay naba ana, di nako ma remember."

" -_- katong makig hagit sa imog sumbagay kay sige ko nimog sungogon. -_-"

"HALA! OMEGOSH HAHHAHAHAHAHHAHA OH MY! IKAW TO? HAHAHHAHAHA SERYOSO?"

OH MY GOD HAHHAHAHAHHAHAHA YES, naa toy bata sigeg sabay sabay sa amo ni Jason sa una, mag lagot ko sa iya kay mas pansinun siyang kuya kaysa sa ako, maong i bully nako siya hahahhaha sige nakog sungogog tukog niya ma pikon siya makig hagit og sumbagay, niya awaton dayon ming Jason HAHAHHAHAHHAHA.

" -_-"

"HALA HAHAHHAHA NALAHI NAJUD KA! HAHAHHA"

"Humana kag katawa?"

Luh nasuko na siya.

"Last HAHAHAHHAHAHHAHAHA. okay humana, nikalit lagi kag kawala ato?"

"Namalhin mig Zamboanga, Then murag  around mag 2nd year  high school ko, gi contact ko sa imong kuya, gi tudluan ko niyag business and then after nako ni graduate og highschool, ako na iyang gi pa manage sa Davao branch, dali lang man pag naa puy problema I can easily call him, he was a bit disappointed katong pagkabalo niya na gusto ko mag criminology pero still ako japon naga manage sa Davao na branch, gusto niya tudluan tika, don't worry, dali lang man."

"okay, dali lang man pud yata ko maka gets kay gina tudluan man pud kong kuya. naa koy pangutana necessary jud na always ka mag minaldito?"

"Hahaha charm nako na."

"Wow hahaha saba oy."

"So, okay nata?"

"Sige, okay na."


*text message from aaa.sabeeee*

I heard gisundo daw ka ni Dylan?


"Omg! patyon jud kong Sabreena."

"Ngano?"

"Kabalo siya gisundo ko nimo."

"Tapos?"

"Heller?! basig mag selos, patay baya kaayo to sa imo."

"Ingna lang gipa sundo ka sa imong kuya kay naay emergency."

" Ha ha ha patay japon ko shet"

"Mag stay sa ka diri? or ihatud na tika sa taas?"

"Kabalo ka sa tanan entrances diri or katong sa parking lot lang na way?"

I Love You Kaayo Crush!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon