Kumapit lang kayo nga bebe loves hahahahaha
_________________________________________
Ambot wa ko kasabot unsay nisulod sa akong utok.
*PAAAAAK!*
Gi sagpa nako siyag kalit.
"Bakit naman ako maniniwala sayo?!"
O_O --> siya, niya nikalit lag nasuko ang nawong.
"Tang*na! minsan na nga lang mag seryoso! edi bahala ka sa buhay mo!" *walk out*
WOW! BABAE LANG?! BAHALA PUD SIYA SA IYANG LIFE! NGANONG NABUANG MAN KO SA IYA UI! DI NAKO PAUTO SA ILA!
Badtrip kaayo ko niadto ila ate Yan.
"Oh? Badtrip ka yata? haha"
"Medyo po hehe."
"Gusto mo bukas nalang kita turuan?"
"Nope, hehe gusto ko po ngayon."
Cuuuuuuute kaayo iyang gi pa hiram sa ako na race car T_________T gusto ko papalit pud ato pero hastang mahala, mag papalit pa baya kog motor na mahal pud kaayo, sunod nalang. Kay kabalo naman ko mo drive daan, medyo dali nalang.
Medyo exciting siya, PERO HASTA JUNG KULBAA! AS IN! kusog jud kaayo ang dagan!!
"Woah, fast learner ka. Yung ibang beginners nag kaka sugat talaga sa first try."
"Talaga po? yiiiiieeee ^_^"
"Hmmm, gusto mo race tayo?"
"WOAH! TALAGA? OKAY LANG PO?"
"Yeps, Panigurado naman hindi mo ako matatalo *smirk*"
CRUSH NAPUD NAKO SIYAAAAAA!!!!! KUYAAAA! DAPAT MAUYAB NI NIMO SIYA!!!
Kabalo naman jud ko daan na ma pildi ko niya, pero gusto ko madaog hahahhaha.
LAMANG JUD KAAYO SIYA SA DISTANSYA, MAONG NA CHALLENGE KO MAS GI PA KUSGAN NAKO AKONG PADAGAN.
"WOAAAAHH, WAIIIT! OH MY GOOOOD!!"
*DARKNESS*
Nakamata ko kay alingogngog kaayo, pero wala pa nako gi open akong mata.
"Bakit ba ang ingay mo?!" -Ate yan
"Lagot ka talaga sa akin pag hindi gumising ngayon si Rei!" -ambot kinsa ning lalakiha pero FAMILIAR KAAYO IYANG TINGOOOOG!!!
"Wag ka ngang OA, hindi naman malala,nawalan lang ng malay." -Ate Yan
"Anong hindi malala?! may tahi sa nuo, hindi malala?! Kung ikaw kaya ipalit ko jan sa hinihigaan ni Rei!" -Lalaki
"SORRY NAMAN SIR! SARAP MO DIN BIGWASAN EH! KUNG MAGALIT KA JAN, DAIG MO PA KUYA NIYA! Wait, Ba't ganyan ka maki pag usap sa akin?! mas matanda parin ako sayo Dave ha!"
O_O SI DAVE?! CLOSE SILA?!
"Tssss."
Gi open na nako akong mata. Naa ko sa hospital. Tama diay, Na bangga diay ko niya nakuyapan. May gani sa mga ligid lang ko na bangga.
"Oh gising na siya." -Ate Yan
"SINONG MAY SABI SAYONG PWEDE KANG MAG RACING?! ALAM BA NG DADDY AT KUYA MO YAN?!!"
SABAA NIYA UI, DUOL LANG MAN UNTA MI!
"Bakit kaba nandito?!" Timing ni sulod ang doctor maong wala na siya ka reply. Sige niyag hilot iyang ulo, murag stressed gud kaayo siya.
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA