HER SIDE CHAPTER 5 (short update)

141 7 0
                                    


"Ha? Asa man ka gikan ana?"

"Ana tong mga babae na nangagi."

"Tsss chismosa pud ka"

"Hoy! hmmm sabagay. Pero kamo na?"

"Dili kami."

"Weeeeeehhhh? atik."

"Ayaw og tuo eh, samuka."

" Dili lang gud ta masuko gud ui."

"Tara kaon ta"

"Taaaaaaa"

So nangadto mi sa mall para mukaon dala lakaw lakaw nalang sad tapos gihatud nako niya sa balay after.

"Hi  Jax!" -Sugat sa amo ni Sab na nagtambay sa among mini balcony.

"Hello Sab" -Jax

"Thank You sa pag tabang sa akong report, sa food og sa pag hatod, sunod ako napud bawi sa imo hehehe."

"Always welcome, sulod na didto kaw para maka pa hulay naka."

"Thank You again hehe."

Nag goodbye wave na siya sa amo ni Sab tapos nilakaw na siya.

"Dugay lagi mo kauli?" -Sab

"Gi tabangan ko niya sa akong report tapos nag kaon pami hehe."

"Ahh okay okay"

"Sige sulod sako Sab hehe."

Pag sulod nako sa kwarto kay nideritso ko sa underground, gwapo diri mingaw ma relax akong mind, ma ready for tomorrows's report.












Pag mata nako murag nihunog beat akong heart, wala ko ka ginhawa.








"Hi, Love."

O_O

"Hinga Love haha"

"Ngano naa ka diri?"

"Ha? di ko maintindihan haha."

Nag katawa siya pero teary eyed.

"Anong ginagawa mo dito?"

"I miss you Love, so much. Balik na tayo sa dati please."

Ni tulo na iyang luha.

Wala ko kabantay nitulo napud diay akong luha.

Gitutukan ra nako siya, di ko katuo naa siya diri, karon! Wala ko nag expect na mag kita mi karon!

Gimingaw jud baya ko sa iya, kaayo! Pero sakit jud ay, di jud mawala sa akong utok, naay part magbalik2 sa akong huna huna na i forgive na siya, another chance total Love man kaayo nako siya pero naay dakong part pud sa ako na mahadlok, kaayo, di nako gusto ma feel ang ing ato na pain again.

"I want to Dave, I really do. Pero di matanggal sa isip ko yung nagyari. How you betrayed me, lied to me, it's hard for me to trust you again."

"I know Love, I swear I know. That's why I'm here, to beg for another chance. Please Love.
You don't have to answer me right now, I'll wait. I'll be staying here in Davao for a while."

"How about your school?"

"I transferred school."

"What?!"

"Yes Love,  I'll be staying here ngayong sem. I hope na ma isasama na kita pabalik sa Manila after this semester."

"Ha! It wont happen, okay na ako dito Dave, masaya na ako dito."

LIE..

Makita jud sa iyang nawong na nasakitan siya sa akong giingon.

"May bago ka naba?" *iyang nawong kay murag gi bundakan og langit*

"WHAT? No! Wala!"

Wait?! Dapat chill ra diay akong pagkatubag hays!

"Good! *naulian iyang nawong*, siguro magiging sagabal lang ako sayo, pero I'll try Love. I'll have you back again, I will."

Wala ko kabalo kung kiligon ko or unsa ba, pero gi kilig ko. Yatiiiii! Marupok kaayo ui!

"Marami pa namang ibang babae jan Dave."

Nganong gina push man nako siya?!!!!

"Marami nga, pero ikaw lang ang gusto ko."

And with that, gi kissan ko niya sa forehead tapos nilakaw na, na naay slight ngiting tagumpay pero alanganin.

NIYA AKO KAY GI KILIG SLIGHT! SLIGHT LANG JUD (TUO MO SA AKO!) KA MARUPOK BA NAKO?! HAYS!

Pero seriously nalibog jud ko, Love nako siya, kaayo pero ambot ui, ambot jud, mangambot nalang jud ko, wa ko a sa akong feeling.

I Love You Kaayo Crush!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon