Grabe na akong overthink, pag lingi nako sa akong kilid kay wala na siya.
Eh? Asa siya? Naa raman to siya sa akong kil----
O_______________O
GI
BACK HUG KO NIYA!!!!!!!!
KANANG GUOT KAAYO IYANG PAG KA HUG, KANANG HUG NA MURA GANI KOG MAWALA.
NANG GAHI RAKO.
GI REST NIYA IYANG ULO SA AKONG SHOULDER, IYANG HININGA KAY MA FEEL SA AKONG LIOG...
"I love you Rie Branwen Chua."
O_______________________O
AKONG HEARTBEAT PASPAS KAAYO! MURAG MU GAWAS NA AKONG HEART!
DI KO KA LIHOK OR KA STORYA! Sa una sa damgo rako maka dungog ana gikan sa iya pero karon kay sa tinuod na na life!!! Murag ni jelly o' akong tuhod. Nag lisod kog hinga.
Gi pa atubang ko niya sa iya niya gi tutukan ko......
Niya gi bira akong nawong......
Niya ni hinay hinay hinay og duol iyang nawong.....
NIYA GI KISSAN KO NIYA!!!! KANANG PINA SWEEEEEET KAAYO NA KISS ANIMAL!!!!!!!!
SOFT KAAYO IYANG LIPS! NAKISAN NAMAN JUD KO NIYA BEFORE NO, PERO KANI LAHI! WITH FEELINGS!!! LOVE NAJUD KO NIYA!!!!
WAIT! UNSA MANI? DILI KANI AKONG GI EXPECT! PERO MAY GANI WALA NAHITABO AKONG GI EXPECT.
Pag human sa kiss kay nang gahi japon ko. Wala jud ko kabalo unsa akong buhaton!!! Masking sa pag narrate karon wala ko kabalo unsaon pag express sa akong na feel!!!!!
Gi bira ko niya paadto sa likod sa iyang sakyanan tapos pag open niya sa likod
O________________O
DAGHAAAAAAAN KAAYOG NANG GAWAS NA BALOON, IYANG GI KUHA NIYA IYANG GI HATAG SA AKO. DIDTO NAJUD NITULO AKONG LUHA, PAG TAN AW NAKO SA BALLOON KAY NAAY MGA PICTURE NAKO NIYA NAAY CAPTION TAGA ISA
" I love it when you smile. But i love it when I'm the reason." niya picture nako na bungisngis kayo kanang stolen.
"They say that disney world is the 'happiest place on earth', obviously, they've never been in your arms" niya picture nako tung natulog ko sa iyang room tong gi kalintura siya, naka hug tapos tanday ko sa iya nya tulo laway pajud.
Daghan kaayo, wala ko kabantay na naga pa micture diay siya.
Grabe najud akong hilak.
Niya gi tagaan ko niyag flowers, gwapoooooo kaayo niya bracelet na black, Couple bracelet mi.
Tapos sa sulod sa car kay naay banner.
" WILL YOU BE MY GIRL FRIEND?"
NIPUNGKO NAJUD KO NIYA MAS NIKUSOG AKONG HILAK, MURAG DI NAKO KAHINGA SA AKONG HINILAK.
Ni pungko pud siya niya gi gunitan akong shoulders.
"Ano ba, wag kang umiyak."
"BAD KAY KA!!! GRABE BAYA KAAYO AKONG KULBA KAY ABI NAKO BYAAN NAKO NIMO ANIMALA KA!!"
"Hahaha ayan ka nanaman, hindi kita maintindihan. Sagot na bilis."
"OO tss."
Niya gi hug ko niya sabay katawa.
"Dito ka lang, may kukunin lang ako."
"Okay."
GRABE! GRABE JUD! UYAB NAMI! NIYA SIYA UNA NAG I LOVE YOU HAHAHA GRABENG BLESSING UI.
AKONG CRUUUUUUSSSHHH NA LOVE KAAYO NAKO KAY LOVE NAPUD KO!!!! T________T DI KO KATUO! DI JUD KO KATUO. HAPPY JUD KAAYO KO GRABE. KYAAAAHHH MASKING MAG SALOD MO TANAN DI NI MAHUROT AKONG KILIG OG HAPPINESS HAHAHAHA.
NAG DALA SIYAG PICK UP NIYA NAAY BEDDINGS SA LIKOOOOOOD!!
HALA KA OYYY GRABE! IMBIS NA NIUNDANG NA AKONG LUHA, NITULO NASAG BALIK!!!
"Napa ka iyakin mo tsss."
"ANG SWEET MO KASI!!"
"Hahaha"
GWAPO KAAYO SIYA, GENUINE IYANG LAUGH WHICH IS RARE MAKITA SA IYA, RARE RA KAY NAKO NA MAKITA SIYA MUKATAWA, MAKA HAPPY KAY MAPA KATAWA NAKO SIYAG ING ANI, MAKA HAPPY KAY MAPA HAPPY PUD NAKO SIYA.Nang higda nami, naka higda akong head sa iyang braso niya gina hug nAko siya. Gwapo kaayo ang langit, daghan kaayog stars.
"Tssss sabi mo, lagi mo na akong isasama sa mga party, tapos ang cold mo today."
"Haha dahilan ko lang kay manang na may hangover ako, pero wala, hindi ako nag party. Sinadya kong maging cold, sorry."
"Para ma surprise talaga ako?!"
"Yeps hahaha."
"Tssss dinamay mo pa barkada mo, akala ko talaga kung ano na."
"Akala mo iiwan na kita?"
OH! ANIMAL KA HA! AKONG KULBA NISAKA SA TILAOK!!!
"Uhm."
"Tsss. Di mang yayari yan."
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA