"Kahit naman iisa nalang ang titirahan ninyo magkahiwalay parin kayo ng kwarto tsaka may 2 maid kayong makakasama sa bago niyong bahay.""Bakit Kailangan naming tumira sa iisang bahay?"
"Sabi ni Mr. Chua para daw maging close kayo before ang wedding."
SRSLY DAD? oo crush nako si Dave, oo gusto nako siya maka uban, oo gusto nako siya ma close pero overs rapud ni ui.
TSSS DI MAN LANG NI MAG REACT NING AKONG KATAPAD!
"Okay lang sa akin." - Dave
Paspas gud kay ko kailingi sa iya. SRSLY? sugot dayon siya?
Pag human sa among storya kay nilakaw na ang attorney og si Dave, maypa ang attorney nag ba bye pa, siya jud kay wala.
"Piste! naa paman diay sa school akong sakyanan huhu, wa na pajuy taxi muagi diri!!!!"
Naghinay hinay nalang tawon kog baktas.
Pag abot sa parking lot duha nalang ka sakyanan nabilin, pero sa akong sakyanan kay naay nagsandig lalaki, di nako ma kita iyang ang nawong kay nag duko.
"Hmmm Excuse me"
Murag nakuratan siya gamay pag storya nako pero paspas siya naka recover tapos ni smile.
GOSH KA GWAPO BA ANI NIYA!!!! Kinsa kaya ni?
"Hmm hi ^_^ ako nga pala si Jonathan."
Nya?
"Ahh hi" - me awkward smile
"Hmm ibabalik ko sana sayo to nahulog mo yata."
OH MY GOOOOOOODNESSS! AKONG DIARY!!!!
Paspas Gud kaayo nako nabira gikan sa iya.
"Binasa mo?!"
"Ahh hehe binuksan ko pero di ko mabasa, yung pangalan mo lang nabasa ko, naka korean letters kasi yung sulat maliban sa name mo."
La! gina huna2 guro niya weirdo ko or kpop fan kaayo. No! dili ko kpop fan ha, ginahan lang ko sa ilang letters maong gitun an nako. Kabalo lang ko musulat pero di ko kabalo mubasa, maong masking akong diary kay di nako mabasa hahahha basta about ni kay Dave tanan ning naa sa akong diary hehe.
"Ahh hehe thank you ha."
Gusto na kayko musakay kaso naka harang siya sa purtahan.
"May kailangan ka pa ba?"
"Ahh wala na haha, sorry naka harang pala ako."
Nihawa na siya sa Purtahan maong naka lakaw nako. ^__^
Murag karon lang lagi nako siya nakit an? sikat pud guro siya sa school kay gwapo man pud kaayo.
-Next Day-
"Bakit ako lang?"
"Kaya mo na daw kasi haha."
"Tsss ang bigat kaya nun."
Wala koy nahimo kundi muadtog library nga ako lang isa, gisugo man gud ko sa among teacher kwaon tong duha ka dagko nga dictionary. HUHUHUHU nag try outs man gud tanan boys para sa bastketball para sa intrams maong walay lain kusgan guro kundi ako lang. PERO SA TINUOD LANG DI JUD KO KUSGAN! NAA MAN UNTAY MAS KUSGAN PA SA AKOA SA ROOM!
"Giatay! ka bug at ba ani ui!!!"
Niagi sa kog canteen bago ni balik sa room kay nipalit og juice, uhaw kaayo besh!
Ang ending na mroblema na nuon ko unsaon pag bitbit!
Katabang kaayo kog nawong huhuhu!
"Tulungan na kita."
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA