" I don't think you're Mr. James Santos , you don't look 45. " - Lando
Naka pilit lang ko sa akong bangko, kusog kaayo akong heartbeat, wala ko kabalo unsay buhaton, SHOOOOOCCCKK RAJUD KAAYO KO!
"Hahaha no I'm not Mr. James, I'm actually his son, Rowan Santos by the way. He can't make it, may emergency kasi, my father entrust this meeting to me. Kamusta ka na Rie? :)."
"One! Pano kang napadpad dito?"
"You know business, kung sansan ka talaga ma papadpad haha."
Wala siya na shock pag ka kita sa ako, murag kabalo siya na ako iyang ma ka meeting today or kabalo siya na part ko sa business, kabalo siya naa ko diri. Na kulbaan ko!
"By the way Dylan, si Rowan barkada ko tapos One, si Dylan assistant ni Kuya and barkada ko rin."
Nag handshake sila tapos nitindog napud ko para i handshake siya pero iya kung gi hug instead.
Na close na pud baya ming One og sa mga tropa ni Dave, palangga napud ko nila.
Nan lingkod nami tapos nag order nag food.
" Btw before I forgot kasama ko yung ka sosyo namin sa business, he would also want to know about the proposal, kung okay lang?"
He? Kinsa? Akong heartbeat wala pa na normal mas nasamutan man nuon! Lahi akong feeling jud, Please Lord dili unta, DILI PAKO READY!!!! DILI PAJUD KO READY AS IN SUPER!!
"Sure" -Lando
Wala baya yata kabalo si Lando na barkada sila ni Dave.
"He'll be here shortly, sorry parang medyo na traffic yata."
"It's okay." -Lando
"So kamusta kana Rie, wala na kaming balita sayo ha, tsaka mas lalo kang gumanda."
"Bolero hahaha okay lang naman, busy sa school, kayo? Sila Kace? Musta na tropa niyo?"
Patatawa lang ako pero akong kulba kay taga liog na.
"Eto medyo nag mature haha, kanya kanyang practice ng business pero nag aaral rin kami."
Nag chika chika pami kadyot tapos gi serve na ang food.
"Sorry late yung kasama ko, start na tayo ako nalang magpapaliwanag sa kanya."
Thank you Lord! Kung kinsa manang muaapas ayaw na paapasa.
Lami kaayog nawong ang steak!!!!!!!! YUMYUM!!!
"Sorry I'm late."
Ang tingog
Ang pahumot
Murag this time nihunong jud tanan, ang beat sa akong heart, akong pag hinga, tanan! Murag nihunong og apil ang kalibutan.
Mahadlok ko muhangad, mahadlok ko mutan aw sa tao nga nitingog.
Damgo ba japon ni? PLEASE PAKI SAGPA KO! KANANG MAKA MATA KO! KANANG MAKA MATA JUD KO!!!!!!
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Novela JuvenilPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA