CHAPTER 6

822 20 3
                                    

Kaway kaway mga bisaya!!!! Hahaha, Hoooooooy mga readers!!! I love you kaayo!!
Kay bisaya man ang story, wala jud ko nag dahom na muabot og 200 ang reads ani hahaha.
Thank you sa pag basa :*

----------------------------------------
(ANG PROGRAMANG ETO AY MEDYO RATED SPG,



SEEEEESS ATIK2 NING MGA READERS, GINAHAN JUD NA SILAG RATED SPG BA! HAHAHA)

____________________________

OHMYKJDFHKJSHFSJKGUWYRWURGSJDGAJDGJAEHJEH!!!!

HEAVEN NA BA ETOOOO???? HAHAHAHA

HOOOOOY PANABANGI!!! DI KO KABALO ANING KISS KISS!!!

LAHI RAJUD SIYA KAY PINA LINGO LINGO ULO JUD ANG IYANG PAG KISS!!!!!!!!! FRENCH KISS NA BA TAWAG ANA? HUHUHU WALA JUD KO KABALO

ATRAS ATRAS NA AMONG PEG!!! NA DIKIT NAJUD KO SA AKONG PORTAHAN!!

10.................

9..............

8...........

7..........

6.........

5........

4......

Nikalit siyag hunong.

Grabe wala nalang jud  gipa abot og 1!

Gi sandal niya iyang isa ka kamot sa portahan, murag gi corner ko niya ba, tapos ni kalit siyag tutok  sa ako niya seryosoooooooooo jud  kaayo siyag tinan Awan.

MAKA CONSCIOUS!!!! CONSCIOUS!!!!! CONSCIOUS JUD!!!!

"Para kang tuod, first time mo bang mahalikan?"

Na tanga pako first Kay paspas kaayo ang mga pangyayari, niya murag nag sink in gamay, tapos nakuratan dayon ko sa iyang pangutana.

PISTEEEEE!!! ANIMAL KAULAW!!! HUHUHU

Mo walk out na unta ko kay  naulaw jud ko, pero iyaha mang  gi harang ang isa pa niya ka kamot maong na corner najud ko.

HUHUHUHU PULA NA KAY KO!!!!! MURA NAKOG KAMATIS!!! MANUTOK MAN GUD SIYA BA!!

"Hmmm first time mo nga."  *bad boy smile* sabay walk out adto sa iyang kwarto.

HUHUHU PAG HAWA NIYA GIGUNITAN DAYON NAKO AKONG HEART KAY MURAG MUAMBAK NA BA, NAKA PUNGKO GUD KO KAY NALUYA AKONG TUHOD.

"Tssss di man ko pareha nimo na masking kinsa lang ang  kissan!" Hunghong  nako kay basig madungan niya.

Katong murag okay okay nako Kay nisulod nakog kwarto.

Shempre..

NAGLIGID LIGID!!

NAG AMBAK AMBAK!!!!

NAG SHAGIT SHAGIT SA UNLAN PARA DI MADUNGOG!

IHHHHHHHH!!!! HAHAHAHHA FIRST KISS NAKO AKONG CRUSH!!!!!!

Grabe mura jud kog nabuang, lahi rajud sa feeling ma kissan ka sa imong crush besh hahahahaha

I Love You Kaayo Crush!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon