CHAPTER 10

652 15 2
                                    

GUSTO NAKO BUTNGAG TAAS NA  POV SI DAVE PERO MAGLISOD JUD  KOG TAGALOG! HAHAHAHHAHA

_____________________________________________________________


Pag sulod nako, mingaw na kaayo ang balay. Nangatulog na siguro silang tanan, apil na ang kurimaw.

"Tssss hantod karon badtrip japon kay ko! kung gitabangan pako niyag sulod ganina sa hospital, dili unta ni mulala akong tiil!!! makalagot!"

Hastang taasa pajud sa hagdanan! mga 2 hours pa siguro bago ko maabot sa akong kwarto!!        -_________________-

"Sa sofa nalang ko matulog ui, kapoy na kaayog saka sa taas -________-"

Ni hinay hinay nakog pwesto sa sofa, may gani kay dako, kaigo kaayo ko.


*Calling aaa. Bespren*

"Heller?"

"Nakauwi kana?"

"Yeps, ikaw? musta jan? war parin? ang paa mo?"

"Tss okay lang, tulog na mga tao dito, okay lang ang paa ko."

"Hoy Rei! may nakalimutan pala akong i clarify kanina haha"

"Maka hoy ka ha, ano?"

"Sinabi ba talaga ni Dave na boyfriend mo siya kanina? ayieeeeee baka assuming ka lang haha."

Tsssss gipa remind pajud! di ko gusto kiligon!

"Oo nga, nagulat nga rin ako!"

"Ayieeee kilig to the bones ka naman?"

"Tsss kanina, kaso biglang nag iba ihip ng hangin! nakakabadtrip!"

"LA BESSSSH!!! BAKA BET KA NA TALAGA NI DAVE! HAHAHHA CONGRATS!"

"Tsss asa pa ako! mabuti natong badtrip ako sa kanya para maka move on na ako."

"HAHAHHAHAHAHA kung maka move on ka naman parang naging kayo."

"Bwesit ka! goodnight na nga!"

"HAHAHA good night."


KA BWESIT! PWEDENG MAG MOVE ON KASI MAY FEELINGS?! YUNG MAG EX LANG PWEDE MAG MOVE ON? GANERN? GANITO NA USO NGAYON NO!


To: aaa. Jonatoink

Punta ako sa inyo bukas ah, may chika ako hehe.

Message sent


From: aaa. Jonatoink

Morning? Sige, sunduin kita bukas.

message receive


Kaduol lang sa ila, kailangan jud sunduon? haha

Ka gentleman uroy hahaha, may pa siya gentleman, ang isa jud tsss.

Kaluoy sa akong tiil ui T____T may gani sunday ugma, maka pahulay .

Then nakatulog nako....


Kinabukasan


Huh? Daebak! naa lagi ko sa akong kwarto? diba sa sofa man ko natulog gabii? kinsay nag balhin sa ako? wala lagi ko kabantay? sila manang? hahaha ay di na diay kaya nila manang kay tigulang na sila, pero basi diay gidayongan ko nila haha, pero kung gi dayungan ko nila, maka mata guro ko ui. Si Dave? eyyy impossible tsss. Ambot ui!

I Love You Kaayo Crush!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon