Pag pa sensyahi jud ninyo akong tagalog, naglisod jud ko HAHAHHA
Unsa inyong gusto idungag sa story guyths? or ma suggest ninyo na cute na scene?
Just comment below hihi ^_^
_______________________________
Parang mas lalong na excite si Coach.
Nanalo ako sa round 2. mahirap i explain, basta nanalo ako.
ROUND 3
Ako ang dahan dahang lumapit sa kanya.
Syempre mas matagal ako kesa sa kanya kaya mas magaling ako, warm up lang yung una haha.
Medyo tense na siya, tie na kasi kami.
REI'S POV
GUST NAKO MAG MOVE ON BAAAAAAAA!!!! NGANONG KAUBAN MAN MI DIRI UI!!! PISTE DAGHAN KAAYOG HUG2 HUHUHUHUHU PA MOVE ONA NA KO BA!!!!!!
May gani nadaog ko sa first round, gi easy2 raman gud ko niya ba makalagot!!!, pero pag round 2 kay gi seryso nako niya (may pa diri sa match kay seryosohon ko niya T_________________T) naninuod jud siya mga besh! grabe wa pay 1 minute na tumba dayon ko niya, seryoso!
Sige na siyag smirk. GWAPOOOOOOOOOOOOOO KAAYO SIYA!!!!!
Round 3 na, nahadlok nako sa iya mga bayet huhuhuhu naninuod najud siya! basig wakli waklion ko niya ba! KAUUUUUUUUUUULAW!
Mahadlok ko ma sipaan ba huhuhuhu, pero so far wala pajud siya ni sipa, kamot lang iyang gamit. char! gentleman?
Ni hinay hinay siyag duol sa ako. Di ko papildi ani ui, ingnon palang niyag basta babae kay easy ra.
Kay duol naman siya, niuna kog sipa pero iyang nagunitan akong tiil! tapos nabira niya akong kamot.
TANGUUUUUUUUNA!!! DUOOOOOOOL KAYO AMONG NAWONG, NI SMIRK PAJUD SIYA!!!!!!!!!!!!!!!!!! GWAPO KAAYO! TIKASAN!!!! WALAY GAMITAY SMILE, KA PISTE!!!
Waala na, pildi nako, pag smile niya wala naman ko kalihok iya dayon kong na alsa sabay tumba.
"Winner: Dave" sabay palak pak sa among coach, happy guro kaayo siya sa flow sa game.
After sa match kay nag kanya2 mig exercise, nag treadmill ko.
GIATAY! DI NAKO SIYA GUSTO MAKITA KAY MUBALIK AKONG FEELINGS! (char haha mura jug nawala haha) OKAY NA UNTA TO KAY PILA KA ADLAW NA NAKO SIYA WALA KAAYO NAKITA! MURAG NAWALA NA GAMAY AKONG FEELINGS PERO PAMAWI MAN PUD KARON! GRABE AMONG DIKIT!!!!!!!!!!! SUPER DIKIT JUD!!
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA