Yati!!! Na slide ko!! Wala pa siya kabalo sa mga latest happenings.
"Tsss complicated kaayo ui."
"Sige na ui, habang gina luto ko ni."
"Naa koy crush ba, as in crush jud kaayo nako. Niya timing si Dad og iyang Dad kailangan mag merge og company para ma save sila through arrange marriage."
"OH MY! AS IN?! HAPPY KAY KA EH HAHAHA naa pa diay ing ana karon? Hahaha ka badoy ui haha"
"Oh eh! Happy kaayo ko, gi pa puyo mi sa isa ka balay pero lahi lahig kwarto. KABALO BAKA NA NAG DALA SIYAG BABAE SA BALAY NIYA DUNGOG KAAYO NAKO NAG SKIMER SILA!"
"HAHAHAHHA di jud guro ka niya gusto pakaslan kay gibuhat to niya."
"Siguro, niya naa pud koy nakaila na Jonathan, bali dugay nani sila magka away ni Dave katong akong crush, kay gi ilog ni Jonathan ang first love ni Dave tungod sa pustahanay."
"As in? Ka corni ninyo ui Hhahahaha"
"Ay pag buot! Salig ka tiguwang naka di ka ka relate! Paminaw sa ui, ay sig sabat. Niya mao to si guro na challenge tong si Dave di ko i let go kay kabalo siya naa si Jonathan. Niya na hibal an nako na gina pustahan rapud diay ko ni Jonathan kapareha sa first love ni Dave, dapat ma Virginan daw ko niya ipa hibalo jay Dave para madaog niya ang 1M yata. Kay tig 300k man ata niya tulo sila? Or basta dagko na pusta. Niya suko kaayo si Dave. Niya i cancel na unta ko ning arrange kay samok na kaayo, niya sakit napud. NI KALIT MAN OG INGON SI DAVE KAY DAD OG KUYA NA HE WANTS TO DATE ME FOR REAL DAW."
"Woah! Hala! Lingaw lagi imong life karon hahahaha. Niya na unsa paman? So happy kay ka eh kay for real na hahahahha."
"Happy na unta kay sweet man siya, badboy lang kaayo. Niya sigeg papansin iyang first love karon!! Samok!!Tapos okay nami no. Ganinang buntag. Gi hulat ko ni Jonathan sa gawas sa balay kay kabalo siya wala si Dave. Mag explain daw siya, ni explain siya PERO DALA HUG!! wala may malisya sa ako ui, okay raman to. Niya flat man akong sakyanan so mag taxi unta ko kaso iyang gi pa hawa. Ni sabay nalang ko sa iya pa school. Niya ang mga punyemas na fansclub ni Dave gi Dautan dayon ko, gi sendan pajug picture namo na nag hug."
"Sikat diay eh naa may fansclub. Tsk tsk nganong nag pa hug man pud ka? Kabalo kang sensitive siya pag abot anang Jonathan. Niya gi hatud pajud ka tsk tsk."
"Gani, na guilty na gani ko T____T nag sorry naman ko kaso ana siya kapareha radaw
Mi ato iyang first love, lokohon lang daw siya. HOOOOY WALA JUD KOY ING ANA NA PANG HUNA HUNA. ULTIMATE CRUSH NAKO NIYA NAA NA SA AKO, DILI NAKO KAYA BINUANGAN SIYA UI, WALA PUD KOY PLANO EVER!""Tsk tsk kasabot pud baya ko sa iya pero kasabot pud ko sa imo, pag buhat nalag way na ma okay siya. "
"Tsssss NAGLAGOT KO SA IYA KARON!"
"Ngano naman sad?"
"Gi balsan ko niya. Apil man siya sa mr and miss intrams no, niya sexy kaayo ilang sayaw. GRABE JUD IYANG DIKIT OG KA TOUCHY SA GIRL!! na lubat lubatan na naginahan gud ang babae! Na gets na nako ang point niya pero grabe jud siya ganina."
"Ahhh bantog diay hubag imong mata, gikan kag hilak. Nag suka ka no?"
O___O
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA