HER SIDE CHAPTER 2

386 7 4
                                    


Every weekends kay naga uli si Sab sa Tagum while ako, muana ko na naa koy gina adtuan every weekend pero sa underground rajud ko gapundo hehe.

*friend request from Jax Sebastian Cason*

Ahhhhh Jax diay iyang name, chuuy. Mao diay ni tong classmate namo na 1 month pa bago nisulod.

*accept*

*message from Jax Sebastian Cason*

"Classmate"

"Yips classmate?"

"Pwede favor?"

"Unsa man?"

"Pwede ko mamalihog send sa assignment, katong gi picturan gud nimo?"

"Aw sure, wait lang ha."

*Sends attachment*

"Salamat classmate."

"Welcome :)"

Abi nakog mag end na iyang chat pero ni chat na sad siya.

"Classmate"

"Yips classmate?"

Nangutana siya kung muadto badaw ko sa Acquaintance party sa among department, nag duha duha ko kay murag kapoy man ui pero mangadto man gud ang barkada so murag mo go ko, so ana ko na mo go ko tapos nangutana ko kung muadto ba siya, ana siya nag duha duha daw siya kay wala daw siyay barkada muadto, naay isa pero alanganin pajud daw pero gusto siya muadto kaso lang wala siyay katapok, so nag offer ko na kung gusto jud siya muadto musabay lang siya sa among tapok, after nako na send na realize na ko DAMN! KA AWKWARD! DI MAN PUD MI CLOSE GIATAY!!

" Sure ka classmate na okay lang? basi malain imong mga barkada."

Panindigan nalang jud.

"Okay rato sila ui haha."

"Sige classmate, pwede mangayog number nimo? wala man gud ko katuod asa."

"Naka post man sa facebook page sa dept pero sige, kwaa nalang akong number kay basi masaag ka."

"Sige, salamat classmate."


Bet ko ani niya? or nangutana lang jud siya?

____

Ginahan jud ko mag tambay diri sa underground, kanang chill niya relax kaayo, paspas kaayo ang oras pag naa ko diri, ang problema lang kay daghan kaayo kog mahunahunaan pag naa ko diri huhuhu.

*message from aaa. Jonatoink.*

"yow?"

"JJJJJJJJJJJJJJJJJJJ"

"facetime?"

"Okays"

*A few moments later, nag facetime nami.*

"Hey, why so short?"

"Ng hair?"

"Yeps"

"Trip lang, yaan mo, hahaba din yan haha."

"I miss You"

"Awwww, miss din kita! kayong dalawa ni Cai."

"Hays, I  wanna see you."

"Soon, not now muna hehe. Musta ka na?"

"Kahit ako nalang pupunta jan."

"Next time na nga kasi hahah makulit. Musta ka na?"

I Love You Kaayo Crush!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon