ITS. BEEN. 3.FUCKIN'. MONTHS. ALREADY!Sa sulod sa first month, wala koy laing gibuhat kundi ang mag tanga, mag sigeg hilak, mag hinuktok, mag huna huna kung tama ba akong desisyon, dapat ba nag stay nalang sa ko kay ako man japon iyang love, nag kamali lang siya, or tama ba ko, I deserve better man ba. Ika pila ko nag attempt na mubalik og manila pero everytime na mo try ko kay pugngan ko ni kuya or usahay pag wala si kuya niya naa nako sa airport makahuna huna ko na 'NO! TAMA KA! AYAW NAG BALIK DIDTO, YOU DESERVE BETTER!!!!!!!!' mao to mubalik nalang ko sa balay.
2nd month, gimingaw najud kog taman sa iya, sige japon kog hilak, nag storya naming Cai, worried kaayo siya pati si J, ana nalang ko sa ila na okay lang ko masking dili gud, niya murag nag spread news napud daw na naka buntis si Dave. Nag request ko sa ilang tanan na dili na mag mention about sa iya, masking mangutana pako, dapat dili ko nila tubagon. Gi try nako siyag stalk, muagi man guro tanan ana na phase ui pero walay bag ong update iyang mga social media accounts, nag duha2 jud kog visit sa facebook page gud about sa ila basig naa koy makita na di maayo ba pero in the end gi tan aw japon nako. At first mga post lang man to na na shock sila sa balita na naka buntis si Dave, TAAAAAAASSS KAAYO ANG MGA POSTS ABOUT SA AMO pero may gani walay pictures, pero pag abot sa ubos, naay nag post og picture ni Dave kanang stolen.
NAA SI DAVE SA LUGAR NILA THALIA! NAG SABAY SILAG LAKAW NIYA ANG NAWONG NI THALIA KAY NAG KATAWA, MURAG HAPPY GANI KAAYO SIYA PERO ANG NAWONG NI DAVE KAY DILI MA KLARO KAY NAG TAN AW SIYA SA ATUBANGAN.
May pa sila. Happy na sila.
3rd month murag mas nilala man nuon ko, grabe akong overthink niya nag lagot jud ko, nganong sila happy nganong ako miserable kaayo na sila may naay gibuhat na dautan sa ako! imbis medyo na okay nako, maypag wala lagi ko nag stalk dah!!!!!
Nag pa gupit ko, boy cut jud, promise nako pag mutubo nanig lampas sa shoulder mo bisita ko sa manila, dapat okay nako ana na panahon. Tapos nag try ko og climbing, arnis og judo nag pa busy jud kog taman. Pero masking unsang ka busy nako kay pag uli, mag hinuktok japon ko, Piste mani na feeling ui!! di ko gustog ing ani!!! pero may gani naa koy naka ila na new pips, masking naa ko sa balay kay di na kaayo nako siya mahuna hunaan.
Gipa rentahan ni kuya ang duha ka rooms sa taas, for students only tapos ako nag occupy sa isa ka room, nag butang pud siyag cctv sa balay kay you know na basig naay maka bantay sa entrance sa underground. Naa koy na friend na nag rent sa amo, same pud mig course og school. Ginahan ko sa iya kay friendly kaayo siya tapos gwapa pajud siya, Sabreena iyang name.
Ginahan kaayo ko kay Sab kay friendly kaayo siya tapos dili siya mahutdag topic haha few weeks palang mi nag ila pero mura nag bulan hahhaha , natingala ko sa iya kay arangan man sila pero sa amo siya nag rent, though gi pa gwapo naman ni kuya ang balay sa taas pero murag too simple man para maginahan niya. Nangutana ko sa iya ngano, niya nag share siya haha, crush diay kaayo niya ang apo ni manang na classmate niya since elementary to highschool, dakong chance nadaw ni hahah ang mag uban sila sa isa ka balay hahah.
"Ngano? unsa diay ang problema sa ako? okay man ko diba? murag obvious naman gani kaayo na gusto nako siya, nganong dili man siya sa ako?! choosy man kaayo ni si Ian ui!"
Yeps, Ian iyang name pero Dylan iyang tinuod name niya Lando akong tawag sa iya hahahhaha.
"Okay man ka, ka gwapa nimo, ambot lang pud sa iya hehe."
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA