"Ha?! Anong tabi?!"
"Tsss ano bang iniisip mo jan? Tatabihan mo lang naman ako sa pag tulog."
"Okay."
WADAPAK! Lahi lagi akong feeling? Basta kay mag tapad raman daw mig tulog.
First time nako maka sulod sa iyang room.
O_____O gwapo iyang room! Ka pareha niya gwapo! Ginahan kaayo ko sa iyang room!!!! Artsy! Medyo dim ang room, murag dark orange ang lights. Niya nag complement ang mga painting sa light. Dark iyang walls unlike sa ako na light. Gwapo jud kaayo iyang room!!!
"Woah! Sino nag design ng room mo? Ba't ang ganda compared sa akin?!"
"Ako"
"O___O weh? Di nga?!"
"Tss ako nga."
"Ba't namumula ka?"
Pula kaayo iyang nawong. Gi gunitan nako iyang liog O____O
"HOY! BA'T ANG TAAS NG LAGNAT MO DAVE DE GUZMAN?!"
"Tsss"
"Dadalhin kita sa hospital."
Gi gunitan nako iyang kamot kay para birahon unta siya pagawas.
"Wag na, kulang lang to sa pahinga."
HOY! DI MAN KO KABALO MAG ATIMAN OG NAAY SAKIT!!!
"Sige, higa ka lang, kukuha lang ako ng pamunas."
Gi pa higda nako siya sa bed tapos mo gawas na unta pero di niya buy an akong kamot.
"Dito ka lang."
KYAAAAAH BOSHEEEET!! WAIT LANG! ANIMALA KA! TAAS KAAYO IMONG KALINTURA! AYAW KO PAKILIG KILIGA!!!
"Kukuha lang ako ng pampunas. Sandali lang ako promise."
Ng hesitate pa siyag buhi pero pag buhi niya ni baba dayon ko. Naabtan nako si manang sa baba.
"Manang, may lagnat po si Dave. May gamot po ba diyan?"
"Sandali lang iha, kukuha ako."
Gi tagaan ko ni manang og tambal, ipa inom daw every 4 hrs, tapos medyo warm na water og towel, i butang daw sa agtang.
Pag balik nako kay naka cover iyang isa ka arm sa iyang face.
"Inom ka muna neto."
Gi pa inom nako sa iya ang tambal tapos gi pa higda balik. First gi punas punasan nako iyang agtang tapos mga after 30 mins. Gi pulihan na nako atong murag strip gud siya na color white, katong i dikit sa agtang, nakalimot ko sa name.
"Tulog na tayo."
"Sure ka okay ka lang? Ayaw mo talaga mag pa hospital?"
May nuon dili na kaayo pula iyang nawong niya nabawasan ang iyang init, pero init japon.
"No need. Kulang lang ako sa pahinga."
Gi tap niya ang side sa bed, sign na mo higda nadaw ko.
Huhuhu nabalaka ko!! Basi mo samot iyang kalintura huhu
Nag alarm ko daan every 4 hrs para sa iyang tambal.
Ni higda ko tapad niya, niya iya kong gi hug og kanang guot jud.
Hehheheheheheheheheheehe kasuya mo HAHAHHAHAA grabe! mas mulabaw jud ang kilig kay sa sa akong concern sa iyang kalintura ba hahahaha.
Naka mata ko sa alarm pero pag mata nako kay wala na si Dave sa akong tapad. Asa siya niadto?
BINABASA MO ANG
I Love You Kaayo Crush!
Teen FictionPangutana: Sugot ka mag minyo mo ni crush pero si crush di musugot? Tubag: SUGOT UI! PANGITAAN TANAG PAAGI MA CRUSHAN PUD KO NIYA HAHAHHA