HER SIDE CHAPTER 8

276 11 11
                                    

"Manang, basig gusto nimo ibutang sa inyong altar, sayang man gud Ilabay."

"Ngano? Dili ka ginahan? Ka gwapo da!"

"Dili hehe, imoha nana manang."

Gi hatag nako kay manang ang flowers pero akong gikuha tong card tapos gikumot then gilabay.

DI KO MADALAG FLOWERS! PISTE!

Wala pakoy 30 mins. Nag tambay sa kwarto kay gitawag nasad kong manang, naa daw nangita sa akoa.

O_________O KINSA?

" Kinsa na manang?"

"Katong classmate nimo na lalaki, nag dalag motor."

Si Jax?

Pag gawas nako kay si Jax jud diay.

"Ni balik lagi ka?"

"Nakalimot ko na wala man diay ka naminaw ganina sa klase so wala ka kabalo sa assignments og sa quiz ugma, wala pud ka nag take down notes."

"Luh?! Mag quiz?!!! Unsa na subject? Unsay assignment?! Lutaw jud diay ko ganina!"

Gi pakopya ko niyag notes tapos sabay nami nag buhat og assignments og study para sa quiz diri sa mini balcony namo.

"Rie, naa kay bisita." –Manang

Tungod kay naa raman mi sa balcony, masilip lang kinsa ang bisita.

O________O

Kapansin siguro si Jax na nanggahi ko.

Likod lang og ulo akong Makita kay nag atubang siya kay manang niya taud taud kay ni hangad siya. NAG EYE TO EYE CONTACT JUD MI!!!! NANGGAHI LANG JUD KO HABANG GA TAN AW SA IYA! Pila ka seconds ang nilabay ako na ang nilikay og tan aw kay na awkward nako.

"Si Dave?"

Ni tando ko.

"Kabalo lagi ka?"

"Sa imong action."

"Tabang."

Di niya Makita ang nawong ni Dave kay naa man siya sa corner unless mo tindog siya, og si Dave pud wala niya niya nakita si Jax.

"Pasudla niya baba, sa dining lang ko mag tambay."

Ang dining area namo kay duol rapud kayo sa sala, naa lay cabinet na nay tv ang boarder nila.

"Dili ko gusto, di nako siya gusto makita."

"Bastos pud kayo kung dili ka magpakita sa iya na naa na siya sa baba."

"Niyag mag sige na nuon na siyag balik balik diri?"

"Edi ingnon nimo na mao naning first and last na magpakita ka sa iya pag muadto siya diri, Ayaw ko atika, gusto pud ka naa siya diri."

"Hooooy! Maka judge, slight lang man haha (naka tawa jud ko yati) pero gikulbaan ko."

"Ayawg ka kulba."

"Wow! Dakong tabang ha, thank you ha! Nawala jud akong kulba."

This time siya napud nakatawa sa akong reaction.

Niuna kog baba kay nag hulat na siya sa sala, gipasulod ni manang, sunod lang daw si Jax kay siya na maghipos sa among gamit.

AWKWARD! WALA KO KABALO UNSAY I ACTION OR UNSAY IINGON!!!!

Wala pa siya kita sa ako kay nag talikod siya, nag tan aw sa mga pictures na naka frame sa cabinet.

"Naa si Jax? Naa iyang motor sa gawas. ...........Kinsa na? bisita nimo?" -Sab

I Love You Kaayo Crush!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon