Giliai įkvėpiau ir greitai, kol neapsigalvojau susmeigiau peilį Helenai į krutinę...
Staiga suvokiau ką padariau - pasirašiau savo mirties nuosprendį. Kad ir kur bėgčiau aš mirsiu...
Helena garsiai sukliko ir be sąmonės krito atgal ant žemės. Po akimirkos ir pati pajutau stiprų smūgį į galvą. Vaizdas akyse ėmė lietis ir visiškai aptemo. Prieš tai dar spėjau išvysti už manęs stovinčią Katytę.Skausmas. Pirmas dalykas kurį pajaučiau buvo skausmas. Lėtai pramerkiau akis prisimindama kas įvyko. Nužudžiau Heleną. O tuomet kažkas man trenkė ir netekau samonės. Dabar esu čia.. Kur aš? Apsižvalgiau. Buvau gilioje duobeje. Čia pabudau ir tą kart, kai pirmą kart susidūriau su Omega gauja... ir aš vėl čia. Šaunu.
- Žinai, tu esi vienintelė, kuri sugebėjo čia pakliūti jau antrą kartą.
Pakėliau galvą. Viršuje vėl buvo toji blondinė, veikiausiai Olivija.
- Ar jūs žinote tik vieną problemos sprendimą - atjungti žmogų ir įkišti čia? - piktokai paklausiau liesdama dar neužgijusią žaizdą galvoje.
- Džiaukis, jog vis dar turi visas galūnes! - išgidau kitą balsą už savęs, - po to ką padarei Helenai...
Tai buvo Sofija - viena iš geriausių Helenos draugių.
- Buvo verta, - sumurmėjau.
- Tau pasisekė, kad ji gyva, tik sunkiau sužeista. O tavęs reikia gaujai. Ar bent žinai, kam skirtas tas ginklas?! Jis juo galima žudyti tik gavusius mirties nuoslrendį, kitaip mirsi pati... - Sofi apsisuko ir nuėjo šalin.Po valandos aš vis dar niekas nebuvau gavusi nei maisto nei vandens. Tai siutino.
- Alpha laukia tavęs, - netrukus pranešė kažkoks vaikinas.
Jis nuvedė mane ten, kur pirmą kartą sutikau alphą ir paliko mus vienus.
- Ką man su tavim daryt? - paklausė jis.
Derekas buvo visai nepiktas, ir tai trikdė.
- Tai jūs nežudysit manęs? - paklausiau.
- Vilkų taryba nudėtų mus visus jei nužudytumėme Įpatingają...
- Vadinasi aš gyvensiu? - nepatikliai paklausiau.
Derekas nusijuokė.
- Ne... - atsakė, - kai kas kito...
- Sakyk, - atsidusau.
- Aš to nepalaikau, bet Helena su kitais nusprendė, jog... - jis nuleido akis, - Turėsi nusižudyti pati. Esi per didelė problema.Prisiverčiau parašyt dalį. Tai Jūs sakykit ar pavyko.
VOTE AND COM!!
YOU ARE READING
Naktys keičia likimus (Nereliai Retai Keliama)
WerewolfMano vardas Arija. Aš - vilko ir lapės dukra. Ir tai yra mano istorija. Highest rank - #1 in Werewolf DĖMESIO!! draudžiama kopijuoti, perrašinėti ar kitaip platinti šią istoriją be autoriaus (@Arija4545) sutikimo