Vienuolikta dalis

604 63 2
                                    

  Pasukusi galvą į šoną pamačiau, kad mane laikė kita, ne tokia keista mergina. Už jos buvo dar du vilkai.
Mergina buvo su šviesiai rudais, trumpais, garbanotais plaukais ir žalsvai gelsvomis akimis. Vienas vilkas buvo pilkai baltas, o kitas - visiškai baltas.
Net nemėginau jiems priešintis. Supratau, kad viena nuo jų visų neišsigelbėsiu...
Prie mūsų priėjo toji keista mergina ir iš savo rankovės išsitraukė adatą. Ji priėjo prie manęs ir gerai nusitaikiusi nestipriai bakstelėjo ją man į ranką. Ji tikrausiai žinojo kur būtent bakstelėti ir pataikė į kokį tai nervą, ar dar ką, nes aš iškarto atsijungiau...

Kai atsipekėjau šalia savęs pamačiau šviesiaplaukę mergina. Jis stebėjo mane.
- Atsipeikėjo! - sušuko ji, - pagaliau, - šitai ji pasakė jau man, - per tave sėdžiu čia jau 2 valandas...
Prie manęs priėjo toji keistuolė ir dar dvi merginos kurių nepažinojau.
- Ačiū, Liv. Gali eiti, - tarė viena iš jų, brunetė su ryškiai raudonomis lūpomis.
Prie manęs buvusi mergina tyliai pasišalino.
- Tai ko mes laukiam - nudėkim ją, - pasiūlė keistoji mergina violetinėmis lūpomis.
- Helena nedrįsk! Mums kliūtu nuo Alphos... - keistuolę, kurios vardas kaip paaiškėjo Helena, sudraudė kita mergina šviesiais plaukais.
- Ji greitu laiku vis tiek mirs. Koks skirtumas kada? - isiterpė brunetė, - Nagi, Sofi, padėk nutempti ją pas Alpha - jis nori pamatyti ką medžiojame 16 metų...
Merginos mane pasatė ant kojų. Bandžiau priešntis, bet jos buvo kur kas stipresnės. Merginos nutempė prie kažkokio iškyšūlio. Ant jo tupėjo juodas vilkas. Jis buvo didesnis už kitus ir dar juodesnis nei Helena.
Kai mes priėjome visos trys vilkės nusilenkė jam ir liepė tai padaryti ir man. Nenoriai paklusau. Vilkas gresmingai atsisuko. Jo akis buvo ryškiai mėlynos. Jis tyliai urgztelėjo ir merginos tuoj pat pasišalino palikdamos mane su juo. Aš nedrąsiai atsistojau, o vilkas ėmė eiti aplink mane. Apėjęs ratą jis sustojo priešais mane, o aš pažvelgiau jam į akis. Jis taip pat tai padarė. Iš pradžių jo žvilgsnis buvo piktas, bet vėliau pasidarė smalsus.
- Kaip tokia kaip tu sugebėjo likti gyva beveik 16 metų? - su pašaipia gaidele paklausė jis. Jo balsas buvo sodrus, bet jam buvo tikrai ne daugiau nei devyniolika.
- Man tiesiog pasisekė, - atsakiau.
- Įžuli... - pratarė jis, - Juk žinai, kad galiu akimurksniu perkąsti tau gerklę?
- Taip pažeistum įstatymą ir mirtum pats, - Tai išmokau iš Luko, - be to, ta pamišėlė tokiu metu laiku dėvinti tik rausvą suknelę sakė, kad greitu laiku vis tiek mirsiu...
- Gal tu ne tokia jau ir kvaila, bet dėl pamišėlės - rink žodžius, mišrūne.
- Pats rink žodžius! - manyje užvirė kraujas, - ir savo paties labui - nevadink manęs mišrūne.
Vilkas nejuokais įsiuto. Jis prie mano akių atvirto į žmogų - jis buvo gal metais vyresnis už mane - ir priėjęs sugriebė mane už gerklės.
- Ką sau leidi?! - iškošė pro dantis.
- Aš tik elgiusi su tavimi kaip su sau lygiu. Nelaikau tavęs įpatingu, nes toks nesi, - nežinojau iš kur turiu tiek drąsos.
- Aš valdau Omega gaują!
- Na ir?
- Kaip tai na ir?! - pyktis jo akyse peraugo į sumišimą. Bent man pasirodė, jog suprato nesąs Dievas. Vaikinas nusisuko. Jis atrodė neįtikėtinai susinervinęs.
- Išveskit ją! - sušuko.
Prie manęs tuoj pat atsirado Sofi ir Helena ir ištempė mane iš ten. Merginos nuvedėmane prie poros metrų gylio duobės. Kai supratau ką jos darys buvo per vėlu - jos įmetė mane ten ir paprasčiausiai nuėjo...
Buvau ten kelias valandas. Galiausiai prie manęs priėjo mergina, kurią mačiau nubudusi. Ji padavė man vandens ir duonos.
- Žinau, nekoks maistas, bet nesitikėjome, kad teks tau jo duoti, taigi, tai viskas ką turime, - pratarė mergina.
Suraukiau antakius
- Kaip suprasi nesitikėjote, kad teks man jo duoti?
- Kažkuo patikai Alphai. Tai jis liepė tau duoti maisto... Ką tokio padarei?
Šyptelėjau. Gal jis ir nėra toks blogas, koks atrodo? Nebesupratau, kodėl visi jo šitaip bijo - jis bando vaidintį stiprų, bet toks nėra. Nesuprantu, kaip kažkas galėjo leisti valdyti vieną stipriausių gauju mano amžiaus vaikinui...?

Nauja dalis! Ir gana ilga! Bent jau man tai atrodo ilga...
Parašykit, ar nenusivažiavau, labai prašau😭😭😭

Naktys keičia likimus (Nereliai Retai Keliama)Where stories live. Discover now